toecurtter's den gestopt!!!!!!!!!

T

twilight

STAY IN THIS ONE THREAD PLEASE AS YOU MAY HAVER REALISED BY NOW ITS RETURN IS NOT IMINENT ITS NOT FOR ME TO SAY WHY ITS DOWN IM SURE YOU HERE FROM KINK SOON GIVE THE GUY A BREAK PLEASE GIVE HIM TIME AND SPACE AND LETS SEE WHAT HAPPENS YE NEVER KNOW WE MAY SEE IT BACK SOON HES A TOP M8 OF MINE SO BE PATIENT DUDEZ

RGDS TOE


__________________
>>>THE SHARK IS A VERY PATIENT KILLER<<<<

TOECUTTER'S DEN
PO BOX 254 BIRKENHEAD
CH41 4ZR
ENGLAND
UK
 
Ehh Twilight,
vlgs mij gaat die post over de eventuele problemen bij Satdudez en niet over het stoppen van Toecutter :)

Grtz
 
Zou ook kunnen, ik kreeg het net binnen via de mail..

En inderdaad satdudez is er niet meer...

Gr Fred.
 
gaat inderdaad over satdudez mensen........kreeg het ook per e-mail binnen.
 
Ja maar de link van mij naar toecutter is ook down,, net als satdudez,, toeval of...........
 
Laat maar zitten,, toecutters doet het weer :)
 
Ze mogen daar wel wat peper in hun reet deponeren want wat is die site traag geworden.
 
wat is er aan de hand met satdudez???? phill ook al niet meer...
 
sorry had eerste bericht niet gelezen..
 
Was ff weg maar nu weer terug gelukkig.

zal er iets leuks in de lucht hangen ???
 
Toecutters en Satdudez werken allebei,alleen is de eerste inderdaad erg traag.
Phill werkt overigens nog niet.

Gr,
 
IMPORTANT NOTICE:
All File attachments have been removed from our server for legal reasons.


dat is er dus aan de hand........
 
Natuurlijk is er wat aan de hand. Er is een lijst welke gewoon regel voor regel wordt afgewerkt en nu zijn deze sites aan de beurt. Ook hier zal men de regels strakker moet gaan aantrekken en zal men files achterwege moeten gaan laten.
 
Een zogeheten zwarte lijst en welke pressiemiddelen gebruiken ze daar dan wel voor?Is er ook nog zoiets als recht van privacy?De provider waar een site gehost word mag toch niet zomaar alle gegevens doorgeven want dan zijn zij ook strafbaar volgens nederlands recht.
 
Recht op privicy heb je zeker. De Nederlandse wet is daar heel strikt in.

Alleen als je dus keyfiles, keys, files etc... op je site hebt staan dan maak je je strafbaar conform artikel 326 van het wetboek van strafrecht. Hierdoor is in een strafzaak het recht op privicy zoals jij bedoelt opgeheven. Een rechter-commissaris kan dus aan je provider of hostbedrijf alles in het belang van het onderzoek opeisen.

Sommige mensen zijn op dit punt nog steeds een beetje te lakoniek aan het denken waar het precies over gaat. Het gaat om een vrij ernstig misdrijf en daar heb je dus te maken met grotere bevoegdheden voor opsporingsinstanties om informatie te achterhalen.
 
Sat watcher ik had het niet beter kunnen verwoorden en het klinkt mischien raar maar is ook ter bescherming van jezelf
 
Ok en als ik dan bijvoorbeeld een site ergens in een ander land host waar ze er wat makkelijker mee omgaan wat betreft keys,file's etc.Wat dan?
 
Maakt volgens mij allemaal niks uit,, als die bij de EEG is aangesloten kunnen ze je nog steeds aanpakken,, hiervoor zeggen ze wel een heel verenigd Europa,, maar voor officiele ABO''s dan geld het weer niet.
Zit allemaal maar raar in mekaar.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan