Toestand J.P. stabiel!

Hoezo Pim Fortuin heeft geen waardig opvolger????.hehehe

GR Fred.

Afgelopen week las ik ergens dat 4 van de 5 Nederlanders
geen vertrouwen meer heeft in het kabinet.
Wie zou die ene zijn die het wel nog heeft?
Interessante vraag toch?

Goka

Hoezo Pim Fortuin heeft geen waardig opvolger????.hehehe
Wie dan? Jij? Cewl.. TWILIGHT FOR PRESIDENT!! :biggrin:

Euh.. 4 van de 5? Nou dat kan kloppen, als je de regering gaat tellen en dan al die mensen die ondanks alles nog steeds aanhanger zijn van het cda en/of vvd en het regeringsbeleid ondersteunen, en ja, die zijn er nog zat, dan kan het wel kloppen.

Maar een aantal van 4 van de 5 tegen, zegt toch al genoeg over de tendens en gevoelens die er momenteel bij de bevolking heersen.

Echt serieuze personen twijfelen er niet aan dat er bezuinigd moet worden, maar niet zo vreselijk veel op zo'n korte tijd en ook niet d.m.v. dit soort asociale maatregelen waarbij met geen enkele bevolkingsgroep rekening wordt gehouden, niet ver genoeg nagedacht wordt, en zelfs maatregelen worden genomen die de groei van de economie tegenhouden i.p.v. bevorderen.

@Black Tiger

Lees de bovenstaande Pim Fortuin reply op deze topic van jou zelf nog eens door, en lees dan mijn reply...

Misschien snap je mijn reply dan wel....hehehe

Gr Fred.

Hehehe... no thanks... ik ben niet politiek ge-engageerd. Kan wel argumenteren en misschien ook wel verder denken dan mijn neus lang is. Maar heb een tijdje in een politieke organisatie gewerkt en als je dan ziet wat er gebeurd en wat er daar verkwist word.... daar ging ik van over mijn nek.
Ik zou het nog geen jaar volhouden in Den Haag.:cool:
Alhoewel.... als iemand me nu een paar duizend euri per maand ter hand wil stellen om de minister te adviseren zal ik daar niet negatief tegenover zal staan.:biggrin:

Nee je hebt helemaal gelijk B.T, geen Politiek.

Gewoon weer lekker met Irdeto2 gaan klooien in je vrije tijd!

GR Fred.

Ik zou eerder m'n hobbykamer eens moeten opruimen, dan kan ik eens met m'n treintjes klooien, die staan ook al veel te lang in de kast en op zolder.:(

Ja en dan kun je Ed Nijpels ook eens vragen of ie een keer langs komt want die is ook helemaal zot op treintjes.

Yes! Maar dan magneetzweeftreintjes en hoge snelheids treintjes van Groningen via Drachten, Heerenveen, Lemmer, Emmeloord, Lelystad enzo door naar de randstad. Best leuke spelen hoor, die treintjes. Zelf lijkt mij die magneetzweefbaan het leukst. :)

Laat die ontsteking in de voet maar niet zo'n haast maken om over te gaan. Dan kan dit nog een lekker lang en gezellig draadje worden. :biggrin:

regering bak elende.

bedrijfen die buiten nederland hun werk uit besteden boycotten.

elk nederlands produkt stikkeren met gemaakt in Nedeland.

dit dan ook kopen ook al zal het wat duurder zijn en ik weet hoe moeilijk het ook is.

anders wordt het onzen eigen ondergang.

al zouden wij 75% van ons salaris inleveren dan nog zijn we niet concurerend met de pakistanen chinesen of indiers.

we zullen het laag geschoold werk toch ook zelf moeten blijven doen.
je kan toch niet verwachten dat er 16000000 ubermensen in nederland wonen die alleen maar kunnen delegeren

TSJAKKA! Grijs kenteken blijft zoals het is hoorde ik vandaag.
Volgens mij hebben ze de boel gewoon flink op stelten gejaagd om niet teveel tegengas meer te krijgen voor de maatregelen die ze er echt door willen duwen zoals WAO en WW.

alleen als je een bedrijf hebt.
dus met een gewoon papiertje van de kamer van koophandel kom je er niet meer
er zullen dan inkomsten en uitgaven tegenover moeten staan

Originally posted by Black Tiger
@Valerio3: Sorry maar kan het niet met je eens zijn. Het was geen ordinaire relnicht, dat is Paul de Leeuw en Robert Long was er ook zo eentje.
Pim had wel degelijk inhoud en ook inzicht, een goede kijk op zaken en goede plannen, zonder dat hij tegen buitenlanders was want hij had er zelfs in zijn eigen club.
Maar hij had wel een goed beleid voor ogen.
Sorry voor deze felle reactie, is niet persoonlijk tegen jou gericht Valerio3 mocht dat zo overkomen.
Ik vlieg hier gewoon uit tegen de stommiteiten van deze regering en de mensen die er op stemmen.

@bt,

Gelukkig wonen en verkeren wij in een vrij land waar wij recht hebben op bijv. vrije meningsuiting en het recht tot staken.
Ik ben een hele andere mening toegedaan over Pim Fortijn, maar ben/was op zijn zachst gezegd niet gecharmeerd van zijn voorkomen/optreden/politiek gedachtengoed, maar dat is slechts mijn bescheiden mening.
Het enige dat ik de beste man moet nageven is dat hij de stoffige
politiek door elkaar heeft geschud met alle positieve gevolgen vandien, echter was dit (helaas) van korte duur.

Ik ben ook een fervent tegenstander van het huidige kabinet en sta dus ook niet achter het beleid/plannen.

Voor de rest kan ik je mededelen dat ik geen enkel moment zal wakker liggen van je posting/reply, daar ik jou ook al wat langer dan vandaag ken.

Mvg,

Valerio

Geweldig, als we allemaal zo met elkaar om zouden kunnen gaan zou de wereld een stuk beter worden.;)

Helaas is inderdaad de stoffigheid weer terug in de politiek. Nu is er weer een hoop aan het wijzigen, ik heb vandaag eens naar die debatten geluisterd.
Ziet er weer naar uit dat particulieren toch hun grijs kenteken verliezen en als dat gebeurd zit ik meteen financieel zo'n beetje aan de grond en een hoop mensen die er op aangewezen zijn met mij.

Dan nog het gebraggel aan de wao en pensioen. Het beste zou zijn als deze regering zou vallen en al deze belachelijke plannen de ijskast in zouden gaan tot na de nieuwe verkiezingen.

Misschien kun je (alleen als je zin hebt) eens aangeven op welke punten van het politieke gedachtengoed van Pim je niet blij bent.
Zijn voorkomen, ach... tja... en het voorkomen van onze Harry Potter dan? Kun je soms niets aan doen.
Zijn optreden? Was vernieuwend vond ik zelf, alhoewel het inderdaad ook wel eens iets rustiger/beleefder kon, maar zo was hij gewoon. In dat deel zat inderdaad wel iets rebels of rels, moet ik toegeven, alleen vond ik dat best wel leuk tegenover al die stijve politiek.

Maar ik weet ook niet alles, dus het zou best nog eens kunnen dat hetgeen jij tegen was van Pim's gedachtengoed, ik daar ook tegen ben, ondergetekende is ook niet alleswetend en ken ook alleen maar de hoofdlijnen van het beleid wat hij in gedachten had.

Originally posted by The Green Hornet
Nou is het probleem dat er zo'n pak hem beet 3 Miljoen landgenoten bijgekomen zijn in de laatste jaren en die moeten ook eten en werken en wonen .. ja dat kost een beetje natuurlijk ..
Of u zo vriendelijk wilt zijn om dat maar even op te hoesten voor onze mede landgenoten , de regering kan het niet meer betalen ..
We praten natuurlijk niet over de Betuwe lijn en de HSL .. of over de buitenlandse werkzaamheden van onze Nederlandse Militairen in Irak en Afghanistan dat kost niets natuurlijk ..
Maar daar hebben Zalm en z'n Kutkornuiten wat op gevonden ..
Hee .. we maken de Benzine nog een duppie duurder per liter .. grijs kenteken ..mmmhhh ..daar zijn er nu zoveel van daar kunnen we in een klap een paar Miljoen uitslepen door het op te heffen om maar met Duitsland en Frankrijk mee te kunnen doen .. kunnen we gelijk Griekenland ,Spanje en Portugal onderhouden .. we zijn per slot van rekening 1 Europa .. (dat naar de pijpen van America danst) dat wel natuurlijk .. want we mogen die fijne J.S.F. mee ontwikkelen in de hoop dat we ze zelf mogen bouwen bij Fokker .. maar er is geen Fokker meer ..Ja wat nu ? ..
Maar ik hou er mee op .. ik kan nog dagen door gaan .. er rest ons nog 1 ding .. wakker worden ! .. [/B]

Niet om ze schoon te praten, want ze maken er OOK een flinke zooi van ,

Maar het zijn wel de Puinhopen van 8 jaar paars waarme ze opgezadeld werden , laten we eens beginnen met het bedanken van die eikels , want zij voerden de economie "geweldig" op met als resultaat een "geweldig" te kort

Die puinhopen zijn zwaar overdreven. Dat is een leuk zinnetje geweest om te doen alsof het een verschrikking was. Wat het probleem was, is dat PvdA en VVD politiek te ver uit elkaar lagen. En er daardoor te veel compromi-en gesloten moeten worden.

Maar wat wel opvallend is, is de ellende die de VVD mee brengt. Alles gaat daar om geld, en overmatige aandacht voor het individualisme. Het CDA in de regering is niet anders dan een groep sulletjes die slaafs achter de VVD aan hobbelen.

Dat CDA heb je dus niets aan. Ze zijn zelf diegenen die hard op zoek zijn naar hun eigen normen en waarden. En de VVD moet je niet hebben.. Die zien de boel alleen met dollar/euro tekens in de ogen.

D66 heb ik ook geen hoge pet van op. Regeringsgeil tussenpartijtje.

HAHAHAHAHA... Da's een goeie Twilight.:biggrin:

Originally posted by Kerstkonijn
Die puinhopen zijn zwaar overdreven. Dat is een leuk zinnetje geweest om te doen alsof het een verschrikking was. Wat het probleem was, is dat PvdA en VVD politiek te ver uit elkaar lagen. En er daardoor te veel compromi-en gesloten moeten worden.

M.A.W. die rooien deugen dus ook voor geen milimeter , een stelletje huichelaars zijn het , Ik weet nog goed hoe het ging op het maliveld , en maar schreeuwen , maar ze hebben wel de de handel verkloot , die kok met zijn mooie gedachte (hoe ie zijn zakken vol kon krijgen zonder dat het opvalt ) , en zoiets probeer je goed te praten ...... kom op denk na

Ik zeg niet dat de pvda geweldig is met Kok. Maar ik heb nu meer problemen thuis en financieel dan ik ooit met paars gehad heb.

Er zijn ook alternatieven, we kunnen allemaal sp gaan stemmen ofzo, men is immers niet verplicht om op 1 van de grote partijen te stemmen. Dat zag je wel bij de LPF toen Pim er nog was.:)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan