Toh 11.1

Satrat

Jr. Member
Lid sinds
20 aug 2002
Berichten
149
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
77
Hallo allemaal..Heb na lange tijd m,n Hum van Toh 9.5 naar (via Toh 10.6b) 11.1 ge-upgrade. Heb daarna de laaste Bin erin gezet maar heb 0 ontvangst op Tps/Swiss/Orf en premiere. De keys komen overeen met die die in de ram-editor staan dus dat kan het niet zijn denk ik. In config staat card/emu dus dat moet ook goed zijn. Mn kanalenlijst is al wat ouder (een jaartje denk ik) Zou het misschien daaraan kunnen liggen? Weet iemand dit? Vriendelijk dank alvast..

Groeten v/d Satrat
 
hallo Satrat,

Doe voor de zekerheid even "ToH3.4_Hot11.0" Complete versie naar je humax.
ORF en Premiere moeten gewoon werken! (voor premere kan het even duuren en of je moet je ontvanger even uit en aanzetten voor Auto Update).
Wat zie je als je de rode info toets gebruikt (een N met Try? )
Het kan zijn dat je wat zenders mist als je kanalenlijst niet up to date is maar het meerendeel zal gewoon moeten werken.

Voor Swiss is het voor het moment jammer maar helaas van Viacces1 naar Viaccees2 Gegaan (id 0238) dus * bij info.

Voor TPS is een doos sleutels nodig (ongeveer ieder half uur een nieuwe) deze zijn alleen voor AU aanwezig op de transponder op 10872V dus moet je eerst hierop afstemmen om de sleutels te halen.
Dus je gaat eerst op B.V.B "Sci Fi" staan tot je beeld hebt , daarna moeten de andere zenders die nog op Hotbird zitten het ook doen.

De vraag is hoe lang TPS nog werkt omdat de provider van Hotbird af gaat en allen nog in Seca2 op astra wil zitten.

Succes.
 
ja, wel de complete versie erin zetten, wat jan99sat al zei.

maar ik zou toch de laatste settings van pet123 er in zetten (21-3-2008) en daarna weer altijd de keybin laden!

suk6, grtz Satellite
 
Ok...hartelijk dank mannen, ik laat het nog weten.

Gr.v/d Satrat
 
Met geen mogelijkheid krijg ik de key bin in mn hum. Heb het geprobeerd met kickinabox,dsr studio en met 9500 ed 5.6. Heb div. key bins maar het wil niet lukken. In de ram editor staan alleen maar nullen en bij de providers ook. Ik weet uit ervarring dat het vaak aan de key bin ligt. Is er iemand die me aan een werkende bin kan helpen via privat mail of direct. Ook zie ik overal key bins van maar liefst 1.2 mb..weet iemand waar die voor zijn en met wat je die naar je hum schrijft? Hartelijk dank alvast..

Groet v/d Satrat
 
Hallo,
Ik heb ook het probleem dat ik geen k*ys kan laden alles blijft op 0000

bij de oude firm 3.3-5.8 werkt het wel
heeft u een tip ?

Groeten m
 
micey;193477 zei:
Hallo,
Ik heb ook het probleem dat ik geen k*ys kan laden alles blijft op 0000

heeft u een tip ?

- welke firmware zit erin? (wel eerst de ToH 11.0 erin en evt. daarna de ToH 11.1 er
overheen >>> maar deze laatste kun je weglaten>> heeft nu geen meerwaarde meer)
- welk programma gebruik je voor de keybin te laden?
- is het gekomen nadat je (ook)nieuwe Settings hebt geladen?

ik hoor het wel,


grtz Satellite
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan