Toh 3.2

Henkie1

Jr. Member
Lid sinds
18 aug 2002
Berichten
63
Waarderingsscore
0
Punten
6
Leeftijd
69
Deze versie is nu te downloaden op de pool en de slovak. Ik weet niet of het de nieuwe patch is. Wie kan hem even onderzoeken voor dat ik hem er in zet
 
Jongens,
deze is dus NIET va het TuxOnHumax team.
Ik zou hem iig niet in mijn Humax zetten.
Avensis
 
Hij komt in ieder geval door de CRC check van het TOH Team heen, en de firmware ziet er ook compleet uit.

Ik heb er hem ook nog niet in gezet, want op het TOH board staat er nog niets vermeld.

Dit staat in de readme
Deutschland sch?nstes Fernsehn *w?rg*

Enjoy PH

De versie die ik in Polen vond heeft volgende gegevens
TOH32.hdf Date 9/12/2003 21:12
TOH32.tux Date 12/12/2003 21:55

Ofwel komt die van het TOH team, ofwel heeft er nog iemand de mogelijkheid om die tux file na te maken. Ik vermoed dat daar de crc gegevens in zitten ...

CU
Red
 
En voor alle duidelijkheid, da's dus NIET dezelfde versie als diegene die bij de pool staat !!!

Deze versie is van vandaag, 13/12 9:11

Backgrounds gechecked, ziet er allemaal prima uit, deze zet ik er in.

CU
Red
 
Zit er in !

Werkt prima hoor, schakelt stukken sneller !
Versie is dus wel degelijk 3.2 in alle menu's en in de achtergronden etc.

Dit is dus de echte.

CU
Red
 
mmmm, vreemd ... in de info staat nog steeds 3.1 ... vergeten aan te passen ? of toch fake ?

CU
Red
 
Het blijkt toch overal diezelfde versie te zijn die op alle boards wordt aangeprezen als de enige echte ...

Ze zullen dat dus vergeten aan te passen zijn....

Heeft er intussen nog iemand hem ingespeeld ?

CU
Red
 
Bij deze 100% bevestiging dat de file dus van PH komt.
Die 3.1 in de About menu blijkt te kloppen.
Correcte file heeft dus Datestamp 13/12 9:11

H?tte ich noch gewartet, bis sich die "zust?ndige Person" im ToH-Team dazu bewegt h?tte das auf 3.2 zu ?ndern, dann w?re es wohl Dezember 2007 geworden......

PH

Er is ook een file van gisteren, maar die blijkt een niet correcte MPCT tabel te hebben.
Neues Update auf SBFC: TOH32_2003-12-13.zip

wegen Fehler in der PMCT.

?brigens, es ist aus dem Grund nicht bei berlios, weil ich diese Board zum kacken finde und ich meine Patche in Zukunft raus bringe wann ich es will. Denkt Euch Euren Teil.

Gru?

Er is dus blijkbaar wat onenigheid geweest in het TOH team. Deze 3.2 komt dus niet van TOH maar van PH zelf.
Je kan hem dus met een gerust hart inspelen.

CU
Red
 
Zit er bij mij nu ook in, maar volgens mij geen enkele toegevoegde waarde als je geen premiere kaart hebt t.o.v. de 3.1 versie.

De pmc tabel is wel aangepast voor ORF 1 en 2, maar de regionale ORF ontbreken, moet ik zelf maar weer even aanpassen.
 
Ik krijg toch de indruk dat zappen een stuk sneller gaat dan met de 3.1

We zitten terug aan de snelheid van de Greek patch.

CU
Red
 
De eerste verbetering zag ik direct bij het opstarten. De melding van de commen interface verdwijnt zonder eerst naar het installatie menu hoeven te gaan.
 
weet er nu niemand wat dat tux bestand van 1kb is en wat kun je er mee en hoe krijg je het open met welk programma
Andre
 
Die tux file (TOH32.tux) dient voor de CRC-check.
Hiermee wordt de gekeken of dit een originele patch van ToH is.
Deze wordt automatisch geladen als de je firmware opent in de HU-loader.

Over de zapsnelheid wil ik het volgende kwijt.
Ik vond dat de ToH3.1 wat traag reageerde dus heb ik de originele firmware terug gezet en dan opnieuw de ToH3.1.
Nu gaat hij weer vlot maar ik vrees na een tijdje dat deze weer trager wordt.

Black_64
 
Op de site van Satkinder bevestgd Planet Hemp persoonlijk dat deze versie van hem is. Hij heeft hem vrijgegeven bij Satkinder ivm problemen bij Berlios.
Het ziet er betrouwbaar uit en het werkt prima.

Groeten,
Ben
 
Sluit me bij de vorige bevestigingen aan dat dit toch echt wel de versie van Planet Hemp is.
Heb door direkt vragen aan het "team" op Berlios van Padawan de bevestiging gekregen. Ben benieuwd wat het "team" zonder Planet Hemp nog voor elkaar weet te boksen.
Planet Hemp kon zich niet langer vinden in de wijze waarop er daar gewerkt wordt wat zijn goed recht is. Hij schijnt dan ook besloten te hebben weer op eigen voet verder te gaan.
Had natuurlijk wel fatsoenlijk geweest als het TuxOn team dat uitzichzelf bekend had gemaakt.
Avensis
 
op de toh boord is onzeker de ene zegt ja en de andere nee hij werkt met s01 und s02 ik heb hem zelf niet getest maar sommige
bevestegen dat de naam is 3.2 maar hij is echt de 3.1 ???????????
roufa!
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan