Toh 3.3_Toh 3.9_ac50

S

stephopper

Toh 3.3_Toh3.9_ac50 kwam ik tegen mijn vraag is of dit een verbetering geeft.

mvg.sath.

ik zou zeggen probeer hem eens en vertel ons je bevindingen :)

Dat is mijn vraag niet . als ik expert was in zulke dingen had ik een andere mededeling nl over het lopen van desbetrefend firmware. maar helaas dat kan ik niet. daarom de vraag of het wat is. normaliter wordt er toch ook gewaarschuwd voor fake firmware.

Nu lees ik hier niets over. of is dit misschien teveel gevraagt. dan had ik liever een antwoord dat zei wat vraag je veel .daar kan ik beter mee leven dan zo.n antwoord. maar goed ik zal wel te qru wezen ik bepaalde opmerkingen.

m.v.g.sath. zo ben ik nu ook weer eenmaal!!

Hallo

De 3.9 heb ik begrepen schijnt wel te werken maar heft geen meerwaarde, althans deze niet gevonden.
Dus zou gewoon de huidige er in laten.
Of wachten op de extra dingen in deze firmware.
Want zonder meerwaarde zou het ook het ook geen zin hebben.
groetjes
Hummaxboy

@moi hummaxboy kijk dat zijn nog eens antwoorden waar je iets mee kan. dan laten we het eerst even zo.
vriendelijk dank.

groeten : sath.

Er Gait Niks Boven Grunningen. Vural De Poarel Vant T,Oldamt.

Ook uut grunn.
De 3.9 is uitgebracht als fix voor Cabo op 30gr. West. echter schijnt nog niet volledig te werken heeft nog last van freezes.

Grt. Jacob.

@jacob yep een rasechte malleboon uut grunn.
tevens heb laatste half jaar de 1m80 schotel niet verdraaid gehad heb er een twee naast voor hotbird. stuurde de 180 aan met een echostar sr8700 aan maar de gesch.voeding is defeckt ga binnenkort even een losse box halen voor aansturen van motor 36v meende ik dus 30 west is niet in beeld en als er ook nog freezes zich voordoen dan heeft het weinig zin.

hopen op betere tijden als ze ooit weer komen.

m.v.g. sath oet t,ole oldamdt.

Alles wat leuk was en dichtbij op astra en hotbird is nu bijna dicht.
Nu moet je het verder weg zoeken helaas.
Binnenkort is er wel een versie beschikbaar die goed werkt.
Moi.

tja het blijft toch kat en muis spel maar ik denk wel dat de vette kijk jaren voorbij zijn. alles gaat in een rasend tempo op zwart en de krachtige endcodeer fanaten lijken ook het loodje te leggen.

maar hoop doet leven.

aufwiederhurn.sath.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan