Top 40 en andere muziek...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
774
Punten
113
Leeftijd
60
Hier nog een werkende site waar de top 40 opstaat...

Ook kun je er complete albums downloaden...

( Download getest en werkend. ;) )

Ook hier staat nog veel leuks... ;)

klik :jow: :jow: :jow:

( Let op het wachtwoord bij uitpakken! )

Ach we doen er weer eentje.....

klikkerdeklik :jow:

Haal ze rap binnen!!!! :draai:

En weten hoe je moet zoeken, je haalt soms wat troep binnen, maar dat gebeurt nu eenmaal bij het zoeken naar... ???

Een oude site waar veel leuks doorgelinkt staat, is en blijft deze

Regelmatig eens kijken, en dan zie je links als bovenstaande...

zo en nou ga ik rap downloaden. :jow:

Zorg dat je na het downloaden de bestanden even renamed, en dan uitpakken maar weer....

klik

Happy Dadadownloading. :biggrin:

ik doe bijna alles met limewire is gratis en je kunt zelf je muziek zoeken
binnen halen met google
gr frans

@Frweber, ik lever niet snel commentaar, maar downloaden via limewire???

Joh dit is leuk voor een los mp3tje wat je niet kunt vinden, maar voor complete albums......

Jij krijgt van mij tzt nog een pm. ;)

nee voor albums is het kloten dat weetik
gr frans

Heb je toevallig in je speurtochten al de laatste cd van the Beatles gevonden?
In de Beatlesgroepen op usenet heb ik 'm nog niet gesignaleerd.
Weet ook niet of die al uit is en hoe die heet, maar hoorde van de week 4 nummers die ze op de radio mochten uitzenden.

Maar ik weet al wel hoe het album heet....

Nog even wachten want het ligt nog niet in de schappen..

Naar aanleiding van de Beatles-voorstelling van Cirque du Soleil in Las Vegas brengt EMI, de platenmaatschappij van de Beatles, een volledig nieuw Beatles-album uit. De plaat zal 'Love' gaan heten en ligt vanaf 26 november in de platenwinkels. Op het album zullen naast fragmenten van bekende nummers ook een aantal nooit eerder uitgebrachte opnames staan. Het album werd samengesteld met de toestemming van Sir Paul McCartney en Ringo Starr, en Yoko Ono en Olivia Harrison, de echtgenotes van de overleden Beatles John Lennon en George Harrison.

Experimenteel
De 130 fragmenten van oud en nieuw Beatles-werk die op 'Love' gebruikt worden, zullen op een experimentele manier met elkaar worden gemixed. "Het publiek zal het idee krijgen dat het met de band in ??n kamer zit", zegt Giles Martin, de zoon van Beatles-producer George Martin, die ook meewerkt aan het project. Oorspronkelijk was het de bedoeling om de mix van Beatles-songs enkel in de voorstelling van Cirque Du Soleil te gebruiken, maar het resultaat was zo goed, dat EMI de compilatie nu dus ook op plaat uitbrengt. De circusvoorstelling Love van Cirque du Soleil is inmiddels in premi?re gegaan in Las Vegas en kreeg goede kritieken in de Amerikaanse pers.

Oh ja, stom.
Nu ik het lees weet ik wel (weer) hoe de cd gaat heten.
Bedankt voor de informatie.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan