top 40

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Kan iemand mij wat linkjes pmen of hier geven waar je de top 40 en tipparade enzo kan downloaden.

Het is voor mijn nichtje en die begrijpt helemaal niks over nieuwsgroepen enzo,, dus daarom heb ik gewoon wat urls nodig waar je ze ook kan downloaden.

Heb die wel van Hangslot,, maar die word de laatste 2 weken niet meer bijgewerkt.

Wel gaarne links zonder irritante pop ups enzo want ze gebruikt maar 1 computer waar ook de admin van haar man zijn werk op staat.
Dus die moet wel schoon blijven van rotzooi :)

Alvast bedankt,,

Jack

Door dat laatste wordt het moeilijk. want overal kom je die zooi tegen als je top 40 intype.

Suc6,

Ben ook wel benieuwd.

;)
Nr.10

Daar moet toch eens iets op verzonnen worden dan.

Maar mijn links die ik had werken ook niet meer. :confused:

eentje heb ik er nu weer gevonden met google, deze ook de tip 30 is er te vinden ( let wel op het wachtwoord! ), en voor nu bij mij geen pop-ups oid...

Hij staat er weer bij, had zo'n zelfde probleem moet toch wat meer er achter duiken.

Happy New Year.

;)
Nr.10

Heren ,

Hier een vervelende mededeling van MDMIX.

Ik heb een vervelende en dreigende mail ontvangen van de stichting BREIN waarin werd vermeld dat ik per direct met het sharen van mijn mixen moet stoppen.

Dus de Weekendfun"year"mix is van de site af .

Weet er iemand nog een alternatief?

Groetjes MDMIX

Uploaden naar yousendit?

En dan jou favoriete gebruikers een mail sturen. ;)

jack zei:
Heb die wel van Hangslot,, maar die word de laatste 2 weken niet meer bijgewerkt.
Jack

Hij is weer bij hoor!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan