Top moet uitstervende tijger redden

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.156
Waarderingsscore
572
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
De tijger staat centraal tijdens de vierdaagse tijgertop in het Russische Sint-Petersburg. Afgevaardigden van de dertien landen waar tijgers nog in het wild leven, praten over maatregelen om het dier te redden van de ondergang.

Er leven nog maar 3200 tijgers in het wild. Een eeuw geleden waren dat er nog 100.000. Op de top zijn wereldleiders zoals de Russische premier Poetin en de Chinese premier Wen Jiabao aanwezig.

Naar verwachting worden op de tijgertop afspraken gemaakt over strengere vervolging van stropers, beschermde gebieden, handelsverboden en geld.

© ANP

foto

 
PS mooie foto van BT met zijn jonkies ;-)

 
Ja het is erg, er zijn gewoon teveel stropers die me de jas uit willen doen, gelukkig staan er nu steeds meer organisaties en politieke instanties op die me willen beschermen.

Terecht! :biggrin:

 
PS mooie foto van BT met zijn jonkies ;-)
Volgens mij was er één een beetje stout, want BT greep dr in haar nekvel:biggrin:

Groetjes,

Bones

 
Ja af en toe moet je even optreden als ouder he.:biggrin::biggrin:

 
En de top in Rusland is afgelopen met voor BT geweldig nieuws de familie moet uitbreiden tot voorlopig het dubbele van wat er nu is.

De jacht op deze mooie dieren wordt verboden, de Chinezen moeten naar andere geneesmiddelen uitkijken dan tijgerbotten en andere dierdelen.:)

 
Oh cool, dan ga ik eens vlug wat tijgerinnen opzoeken.:sex:

 
hier heb je er alvast 2. :sex:
 
Hmmm.... dank!!! Beetje lange nagels maar dat hebben die dieren ook he, hele fijne tijgerpoezen met grote toeters enzo...:biggrin::biggrin: :sex:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan