Topfield 5000 neemt 2 prog's op???

Z

zonnig

Hoi Topfieldbezitters,

Heb ik het goed gelezen dat de Topfield 5000 2 programma's tegelijk kan opnemen terwijl je een derde kijkt!?

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen hoe dat gaat; heeft dit apparaat dan DRIE tuners aan boord? - zou bijna wel nodig zijn...

Moet ik bij deze machine ook meer aanschaffen dan wat er in de doos zit? Ik maak uiteraard gebruik van een aantal kaarten (Smartkaart).

Ik bedank ieder bij voorbaat voor enige uitleg.

Greetzs van zonnig
{editted by duckteam}
 
Dat heb je eigenlijk verkeerd.

Hij kan inderdaad wel drie dingen doen maar niet twee dingen opnemen en een andere zender kijken via de schotel.

Je kan er eventueel twee programma's via de schotel mee opnemen en als derde een reeds opgenomen programma (zonder de timeshiftmodus) afkijken.

Hij heeft dus inderdaad maar twee tuners en niet drie.
 
Bedankt voor je antwoord! Heel duidelijk. Op de site van Asrasat zal ik maar zeggen, hadden ze het verkeerd over de 5000.
Heb je z?lf zo eentje, en zo ja, hoe bevalt-ie?

Bedankt voor je snelle reply, btw!
 
Ik heb er zelf eentje en hoe het bevalt...ja je kan de test op de pagina's zien welke onder dit bericht staat.

In het kort gezegd: Een stabiele ontvanger welke goed in gebruik is maar waar zeker in de toekomst nog vele extra's in gaat zitten omdat men nog wel wat winst kan maken met de software van de ontvanger.

Ik ben er in ieder geval zeer zeer tevreden over !!!!!
 
Nog even een aanvulling als je 2 zenders opneemt dan kun je nog wel via de tunner een derde zender bekijken als die maar op de zelfde transponder zitten als de zenders die je opneemt.
 
Inderdaad happy deze uitzondering was ik inderdaad vergeten te vermelden maar moet inderdaad dezelfde transponder zijn.
 
Perse dezelfde transponder of mag het ook dezelfde polarisatie & hoog- of laag frequentie zijn?
 
Perse dezelfde transponder als 1 van de 2 tuners waarmee je kijkt als derde...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan