Topfield TF7710HD PVR

D

dinkythefirst

Heeft iemand ook dat de Canal Digital zenders waarvoor je betaald met de smartcard het niet meer doen als je een half uur naar b.v hotbird kijkt , dan weer terug gaat naar bv SBS6 je geen beeld meer krijgt, wel als ik de Topfield uitzet en weer aan, dan werkt het weer wel, heb al een andere card gekregen van Canal digital ,maar het probleem blijft.
 
Hier is heel wat anders aan de hand dat ligt in ieder geval niet aan CanalDigitaal.
Of je hebt een opstelling met een disqswitch die niet goed is ingesteld of kapot dat hij niet goed schakelt of iets anders ergens in de opstelling werkt niet goed.
Heb je wel gewoon signaal dan is de gebruikte ci module waarschijnlijk de dader geef daar anders eens info over.
 
Nee hoor aart het ligt aan de topfield ze hebben er allemaal last van is nog een software bug..
 
De Topfield gekocht By-Satellite Kramer 1e Oosterparkstraat 178 in Amsterdam,
De eerste en tweede Topfield was defect, daarna een wel werkende ontvangen,
deze was niet van Reebox in Haarlem de importeur, maar ze hebben toch de ontvanger
van nieuwe firmware voorzien, top service dus bij Reebox, later was de cam nog met storing, nu met 110 euro bij betalen heb ik deze dechte cam bij Kramer kunnnen ruilen voor een Power Cam Pro, zie www.powercam.tv , weet iemand wat je precies met deze cam kan doen?
Nu heb ik nw update voor de Topfield ontvangen per email van Rebox.
Alles werkt nog steeds niet goed, heeft iemand ervaring met die topfield
TF 7710 HD PVR en kan hem tegen redelijke vergoeding instellen,
heb goed afgestelde draaibare set, maar de ontvanger moet de drie Astra's , Hotbird, en Sirius kunnen inlezen , zodat ik naast de NL zenders met mijn canal Plus card , in de Powercam Pro, ook de Russische zenders kan zien, die zitten op Sirius en Hotbird,
wie kan dit in Diemen Noord voor mij doen en uitleggen, hoe ik dat zelf zou kunnen,
heb talloze pogingen gedaan, maar krijg het niet goed voorelkaar.
Als iemand het een keer laat zien dat instellen, kan ik het later zelf weer hoop ik...

0624291900 http://www.accuplaza.nl
 
In de topfield 7710 zitten nog steeds wat lastige bugs vooral de benelux versie, ik heb de mijne omgekat met andere loader zodoende ben ik baas op eigen receiver, de powercam is een van de beste cammen die werkt met verschillende kaarten deze cam zelf kan je niet programeren dus het is geen matrix of trex cam deze cam is puur voor kaarten...

Als je je schotel goed hebt staan kan je eenvoudig de usalls ingeven je schotel wordt dan door de topfield automatich daar heen gestuurd waar jij je schotel op wilt hebben..
Topfield heeft een van de makkellijkste menu's.
 
wat is de volgorde van instellen bij een nw ontvanger ?

De schotel staat inmiddels goed, de ontvnager is bij Rebox,
als hij terug is hoe moet ik dan de dre astra's inlezen de Sirius en de Hotbird.
 
Bij de usalls ingeven waar je woond dus zeg maar 4.8 oost en 52.5 noorderbreedte. kan je via google vinden... of je tomtom...
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan