topfield4000 +m.m. 1.09 penta

B

bonki

hallo ik heb ff een vraagje op mijn topfield heb ik een soort dia beeld op canal+ ned1 ned2 ned3 en op de andere zenders niet van de astra ?????
nu hebben ze tegen mij gezegt dat het aan de software ligt van mijn m.module ik heb nu 1.09 erop staan en ze zeggen nu dat ik er 1.11 op moet doen klopt dat...........??

bonki69@msn.com
 
ik heb deze vraag ook al geplaatst en bij mij raden ze het af om de versie 1.11 te plaatsen. Zoals ik begreep heeft deze versie geen extra's en ik begreep van mijn schotelboer dat ik mijn ontvanger met de 1.11 wel eens verder naar af kon brengen.
Ik moet hier heel nadrukkelijk bij zeggen, dat dit mij ook maar vertelt word en ik hier verder ook niet zoveel verstand van heb.

groeten Diktrom
 
Probeer eens met de Tetra of de Penta 1.05 of 1.08
In 't verleden had ik daar goede ervaringen mee.
 
hoezo in het verleden goeie ervaring ermee heb je nu andere software dan???????
 
Een kennis van mij heeft ook zo'n toppie met een axas cam( wat voor de axas telt gaat ook op voor de mm), de penta 1.09 loopt hier niet lekker op, de 1.11 liep goed maar hij is er een beetje huiverig voor (niet nodig eigenlijk, heb hier zelf wel een cas-interface). Hij heeft zo'n beetje alle crypt versies beneden de penta 1.09 getest en is blijven hangen op de penta 1.05 welke in zijn ogen het beste scoorde.
 
Ik bedoel hetzelfde als Guardian hierboven schrijft.
 
ik heb er 1.11 inzitten en tot nu toe nog steed zonder problemen, gaat er ook om wat voor firmware er in je ontvanger zit, let daar ok even op....
 
net wat rat2002 zegt
ik heb ook een topfield 4000 met de 1.11 er op en geen probleem
je moet even de laatste software er in zetten
die kun je bij huts vinden
 
nou ik heb nu penta 1.11 op mijn m.module laten zetten maar nu heb ik ook slecht beeld op sbs6 en yorin enz enz wat moet ik nu weer eens uithalen om alles weer spelend te zien??????
 
wat versta jij onder slecht beeld, je hebt geen beeld of gewoon goed beeld.....
 
De nieuwste software voor topfield kun je heel eenvoudig van de satelliet halen.
 
Dan heb je het wel over de officiele soft. Als je met beta's wil spelen komen die niet via de satelliet maar moet je deze echt zelf van internet afhalen en handmatig in de ontvanger zetten.
 
Dat is inderdaad zo maar dan weet je wel zeker dat het werkt en getest is.
 
Ja lan je toppie via de satelliet zo van nieuwe software voorzien ben je van een hoop problemen af ook met de penta inderdaad de 1.11 werkt lekker maar tetra ook dubbel beeld enk ik dat je toch eens goed moet kijken of de toppie wel ok is
 
dat de topfield het beste loopt met de magic 1.01 en penta
inv met opname op de premiere zenders alle andere 1.02 1.03 1.04 hebben daar bij afspelen blokken in beeld

bert
 
Hallo;ik heb mijn MM1.04 omgeprogd naar MR1.03,en dat loopt uitstekend met de topfield (een aanrader)
Anders is tetra 1.0 de beste soft voor de MM en topfield
 
Evenals andere postings hierboven werkt penta1.11 bij mij uitstekend op de mm en ook ik heb er een magic reloaded van laten maken en ook die draait goed.Tetra draait inderdaad ook goed maar penta 1.11 bevalt mij beter.
 
Zelf heb ik hier ook een topfield 3000 met MM1.04 en penta 1.11 en moet zeggen dat ik deze combinatie het beste vindt draaien..
Geen Freezes meer en zappen gaat lekker snel :)
1.09 gaf meer problemen..

Greetzzz

Ringo
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan