Toppie 4000 specialedition

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
4.294
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Wie kan mij nou eens goed uit leggen wat het voordeel is van deze topfield dus de 4000 specialedition t.o.v. de 4000 mijn dank is alvast groot ..........
 
Op de HD van 80 Gb na is hij volgens mij precies hetzetzelfde.
 
Ik weet het echt niet ik heb wel de afstandsbediening van de 5000 erbij ???????
 
Heb hier dan een gewone 4000 en een Edition-S80
In de Edition zitten wel andere condensatoren van een betere kwaliteit.(goud kleurig)
Dat is alles wat ik heb kunnen onderken bij deze twee versies
 
Ok weer wat verder men zegt ook dat de 5000 software ook straks draaiend wordt op sa 80???????? al iets van gehoord????
 
Nou, daar heb ik niks van gehoord.
De Topfield 5000 is een heel ander soort ontvanger.
Hardware matig is die heel anders.
Dus op de software van de 5000 zal nooit op de 4000 draaien.
 
FF een vraagje.Is de 5000 nou veel gevoeliger dan de 4000 wat betreft ontvangst of is dat marginaal?
 
Zal ie dan zwakke zenders die je op de 4000 net niet kunt ontvangen wel kunnen ontvangen?Zeg maar hetzelfde verschil als een lnb van 0,6db en 0,3db.Ik kan de horizontale zenders op nilesat net niet ontvangen en die wil ik eigenlijk wel ontvangen.
 
Bijde met een 0.3 op de zelfde schotel.
Dus ik denk dat de 5000 gevoeliger is.
 
Vind jij dat ie nog veel meer voordelen heeft t.o.v. de 4000 is tenslotte wel een hele investering om over te stappen van de 4000 naar de 5000.
 
Tja, de 4000 werkt gewoon perfect.
De 5000 heeft nog wat kinderziektes maar nog niet echt storend.
Misschien in de toekomst je filmpjes via USB naar je computer.
Twee opnamen gelijk tijdig maken en een derde kijken.
Ideaal voor feed hunten.
Zenderlijst in twee seconden in en uit de ontvanger.
Ideaal als je een satelliet opnieuw wild scannen.
Reclame tussen de filmpje wissen.
Ens.enz..
 
ok is wel een voordeel maar dan moet je wel een pc of laptop er naast hangen
 
Inderdaad dat lukt me ook allemaal waar het mij om gaat is dat alleen de 5000 de usb poort heeft en scherm in scherm de harddisk is hetzelfde wat ik niet snap is waarom ik dan de 5000 afstand bediening hebt bij mijn toppie werkt perfect hoor maar gaan ze hiermee in de toekomst verder....... en dan heb ik nog een vraagje werkt de matrix reloaded com 1.04 ook in de toppie heeft iemand hier ervaring mee probeerde van de week de freex module maar die werd niet herkent..
 
Ik weet niet of je topfield in het algemeen bedoeld of alleen de 5000, in ieder geval werkt de matrix reloaded cam in de 4000, maar werd helemaal gek van het iedere keer weer gaan initialiseren zelfs als ik naar een f.t.a. kanaal zat te kijken kwam dat rode balkje weer in beeld.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan