toppie

frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
bij luxxxxxxat staat een prima auto update file geen cs meer nodig
meer kan ik niet zeggen verder zelf uit zoeken
gr frans

uxsat key updater for PLI !!!

This tool cretes a special PPanel to get the latest keys directly from Luxsat

Please read .txt file for instructions
bij luxsat domesit dan firmware en dan bijna onder aan
bijna alles open

gr frans

Ik lees daar "for PLI", wat dat zeggen dat deze alleen maar op PLI werkt of kan men deze ook voor Gemini gebruiken?

ik dacht dat voor de gemeni er onder staat moet je even kijken multies en taqi open de rest weet ik niet want die gaan bij mij met cs heb hem nog niet los gekoppeld van adsl ga dadelijk op stap is ook belangrijk
gr frans

Luxsat key updater for Gemini !!!

This tool is to get the latest keys directly from Luxsat

Please read .txt file for instructions

hij staat er ook bij
gr frans

sorry jongens ik was iets te antosiast gooit alleen tps/taqi en multi open en nog een paar andere
ja wie hobbiet maakt fouten maar hij werkt wel fijloos
gr frans

geeft niks frweber; hiermee is aangetoond dat ook jij een mens bent ;-)

volgens ons is het geen auto update maar een gewone key update. het script haalt de files van het internet en vervolgens worden de key files geupdate.

Auto update wil zeggen dat de keys automatisch worden geupdate, dus ook als er geen internetverbinding aanwezig is.

Je blijft met zo'n script afhankelijk van hetgeen er via internet wordt aangeboden en werkt natuurlijk alleen zolang jij verbinding hebt en degene waar de files vandaan komen ook toegankelijk is.

Je zult zien zodra het algoritme of zo wordt aangepast dat er eerst 'geknutseld' moet worden door degene die de keys aanbiedt.

Al met al blijft dit een illegale activiteit.

Natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrlijjjjjjjjjjjk niet.:biggrin::biggrin::biggrin:

Ik weet van niks ik ben onschuldig en heb niks gedaan ,

Waar gaat dit over,,,,,,,,,,.

Moi Brombeer.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan