Toroidial 90 Wavefrontier Multi-beam Dish

M

matthijs00

Hallo allemaal,

Als ik de TOROIDIAL 90 WAVEFRONTIER MULTI-BEAM DISH aanschaf moet ik daarnaast nog het volgende aanschaffen:
1. minimaal 4 LNB's
2. 1 x DISSEqC SWITCH

Kan iemand mij adviseren welke LNB's hiervoor het meest geschikt zijn, en welke DISSEqC SWITCH?

Groeten Matthijs
 
Man waar begin je aan het kostje een hand vol geld heb je geen mogelijkheid voor een draaibaar denk er wel aan dat je deze schotel niet op kan hangen en geloof niet de verhalen dat er wel 12 lnb's inkunnen is een grote leugen ook krijg je schotel niet helemaal lekker ingestelt dit is mijn met nadruk op mijn ervaring met deze schotel
 
Dank je voor je reaktie!
Ik vond deze schotel op www.multilnbdish.com. Deze leek me n.l. erg interessant.

Heb je alternatieven voor deze schotel?

Groeten Matthijs
 
kan de url niet openen
 
type lnb's of switch maakt niet zoveel uit, iig een 4in1 switch. Als je later meer dan 4 lnb's wilt gebruiken moet je wel een swicth kopen die geschikt is voor cascading.
 
Ik gebruik hier een Wave-Frontier T90.
In het begin had ik er 7 lnb's op gemonteerd tussen de 1*west en 28* oost. Dit werkte zeer goed. De schotel moet wel goed uitgericht zijn. Horizontaal-Vertikaal-"Diagonaal" afgeregeld.
De zg. diagonale is de lijn die bv een draaibare schotel ook maakt t.a.v. de horizon. Bij mij moest ie op 90* staan, dus in het westen lager en dus oplopend naar het oosten.
Afstellen is altijd wel goed te doen. Maar zorg wel dat je ter plaatse een t.v. heb staan zodat je kan zien wat je doet. Afregelen op toeroep kun je vergeten. Ikzelf gebruik een mini-tv in de dakgoot en heb tot nu toe al verschillende antenne's geinstalleerd voor de hobby.

Waar een wil is, is een weg.

Zo.n antenne monteren binnen een 1/2 uur kun je vergeten.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan