Tot mijn spijt moet ik jullie meedelen dat ik ga stoppen...

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
799
Punten
113
Leeftijd
60
Met de handel in fietsen! :biggrin:

Ik heb nu een beter handeltje gevonden, en dat zijn Dreamboxen ( clone) en notebooks...
Alleen leverbaar bij palletafname! ( of per stuk maar dan tegen een flinke meerprijs!!! ) [ serieus!!! ]

Ik zal voor degene die nog in de fietsenhandel iets denken te verdienen iets laten zien waar jullie wellicht iets aan hebben...

Klik

Hij veranderd ook nooit he? :biggrin:

Nee klopt, maar als die palletafname echt serieus is mag ie na deze advertentie er voor waken dat de FIOD en nog een andere instantie niet eens komt kijken.:biggrin:

Ik pik het niet meer heb de Fiod al ingelicht lol....

Jawel helemaal goed matrix

Helemaal juist, maar omdat ze de laatste tijd eigenlijk vrijwel alleen de handen vol hadden aan Freggel1 werd het intern ook al Freggel Identificatie en Opsporings Dienst genoemd.:biggrin:

En dan ook nog: Freggel Is'n Onder Deurtje.. :biggrin:

Onderdeur wil ik hem niet noemen maar je moet wel heel voorzichtig met hem zijn dat bos van hem is wel gespaard gebleven van bosbranden en dat is toch vreemd....

Black Tiger;210583 zei:
Nee klopt, maar als die palletafname echt serieus is

Die palletafname is nog niet echt serieus, chineesjes durven geen antwoord te geven op een verstuurde mail denk ik?

Het is misschien wel goed oppassen en nadenken, maar er staat daar op die Marktpl.... wel wat leuks waar je hier het 3-voudige voor betaald. :biggrin:

pikkie;210602 zei:
dat bos van hem is wel gespaard gebleven van bosbranden en dat is toch vreemd....

En toch BBQ-en wij er hier op los, maargoed, jij zit in Duitsland, dus je hebt het helaas weer niet meegemaakt. ;)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan