Tot ziens 2011, welkom 2012

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
1 feb 2004
Berichten
6.251
Waarderingsscore
43
Punten
48
Leeftijd
121
Het einde van het kalenderjaar 2011 nadert; nog even we hebben 2011 de rug toegekeerd en zijn we 2012 binnengestapt.

Links boven aan het forum kunnen jullie de wensen van ons, de moderatoren en de Technische Staf vernemen. Via dit bericht willen we jullie bedanken voor jullie inzet gedurende het jaar 2011.

Wij wensen jullie en je dierbaren een hele fijne jaarwisseling toe en we hopen dat 2012 dat mag worden wat jullie er van denken: veel voorspoed, veel geluk en een goede gezondheid.
En natuurlijk veel plezier hier bij Duckforum en zorg dat jullie actief blijven hier.

Voorzichtig met vuurwerk en met de drank !
 
Ik ook wil alle leden en lezers van Duckforum een goede jaarwisseling toewensen. Ik wens een ieder dan ook een gelukkig en gezond 2012 toe.

grt. Parabolica
 
Zit het er inderdaad weer op, het was een leuk en gezellig jaar op het forum, ik heb weer met veel plezier rode kaarten uitgedeeld, en hier en daar een ban... :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Vanuit de Freggelgrot wens ik jullie allen een gezellige en goede afsluiting van 2011, en we knallen er weer vol in in 2012!
 
vanuit eindhoven ook een voorspoedig en gezond 2012:biggrin::biggrin::biggrin:
gr frans
 
Ook hier in het oosten waar de 3 wijzen vandaan kwamen allen een zeer gezonde 2012 gewenst . Mijn goede voornemens zijn dezelfde als vorig jaar ;-)
 
the matrix;219639 zei:
Ook hier in het oosten waar de 3 wijzen vandaan kwamen

Waren dat die 3 wijzen die naar Bethlehem vertrokken, daar waar priesters op elkaar in slaan met bezemstelen? :biggrin:
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=daO5MjwIW_E]Broom fight at Bethlehem[/ame]

Vanuit het hoge noorden en alle dames uit de burcht, iedereen een gezond en veilig 2012 toegewenst ;)
 
Zou best eens kunnen , wij zijn erg blij dat we van die kerels af zijn. (we hebben ze zien gaan en daarna nooit meer wat van ze vernomen.)
Fijne jaarwisseling en zorg dat je je vingers behoudt)
 
Ook van Baflo.
Breng het oude jaar rustig naar bed.
En wordt in het nieuwe jaar gezond weer wakker.
 
Inderdaad het is weer bijna zover, weer een jaar achter de rug.... Welkom 2012..Ik wens iedereen van duckforum en duck vriendjes net zo gelukkig en gezond blijven als dit jaar en dat we nog heel lang van elkaar mogen genieten.... Hoş?akal 2011 Hoşgeldin 2012..... Mutlu Yıllar !.....
 
Teşekk?r ederim Hasan Hemserim. Aynı istenen. Yeni yiliniz kutlu olsun.
Dank je wel vriend Hasan. Jij hetzelfde gewenst. Gelukkig nieuwjaar.
 
Ook van mij, allemaal een mooie jaarwisseling toegewenst, voorzichtig met vuurwerk, zonder vingers is het moeilijk zappen :biggrin:
 
Iedereen een goede jaarwisseling gewenst!!
 
Ik wens iedereen een Prettige jaarwisseling en een Voorspoedig 2012.

Multispeed
 
Vanuit het midden van het land een Goed uiteinde en een gezond en gelukkig nieuw jaar.
:biertje:
 
Allemaal de beste wensen veel geluk jezus wat een bullshit, ik wens jullie allemaal een sexvol jaar 1000 orgasmes en een prijs in de loterij en iedere week je eigen klemzuipen veel succes kerels...
 
Allemaal een gelukkig 2012 gewenst met veel :biertje: en :sex: :biggrin:
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan