Toyota SD kaartje

kjonker

Active member
Lid sinds
12 jun 2003
Berichten
220
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
56
Heb orgineel kaartje  Toyota RNS510 2016-2017 is mogelijk om hier een kopie van te maken?
 
Pcies, wasda voor een kaart?
 
Nu weet ik alweer waarom ik hier zo weinig alweer kom serieuze mensen zijn hier blijkbaar niet meer.
 
kjonker zei:
Nu weet ik alweer waarom ik hier zo weinig alweer kom serieuze mensen zijn hier blijkbaar niet meer.

Als ik zoek op Toyota RNS510 2016-2017 dan vind ik geen kaart maar een DVD? Sommige fabrikanten gebruiken ook een SD kaart voor de navigatie.
Van een DVD zal je met de juiste software wel een kopie kunnen maken.
 
Kjonker dat heb je aan je zelf te danken, je flatst een kreet op het forum en daarop worden vragen gesteld.
Vervolgens laat je niks van je horen.

Vind je jezelf dan wel serieus? No way.
En nog steeds geef je geen fatsoenlijk antwoord.
 
Uhh, we proberen er de lol in te houden. ;) 

Beste Kjonker, als je een vraag stelt, dan graag een omschrijving erbij wat het precies is. ;) 

Het heeft dus iets met een Toyota te maken, maar er staat bij 2016/2017, dus dan denk ik al snel, dat is nieuw, dus waarom een kopie maken van iets waar nog jaren fabrieksgarantie op zit?
 
Ik vermoed dat het om een navigatie-kaart update gaat.
 
Heb een origineel de nieuwste daar wil ik 1 kopie maken voor een familie lid
Na verder zoektocht op andere forum ben ik er achter gekomen, dat het alleen mogelijk is als je een oude SD origineel hebt van Toyota.
Gewoon simpel op een nieuwe SD kaart gaat niet lukken, het moet op een oude orginele SD kaart van Toyota bv 1 van 2010/2011

Die heb ik inmiddels ook maar wel bestanden moet van de nieuwe naar de oude geschreven worden, en is er nog iets van een serienr / registratie nummer erbij?

Deze hulp zoek ik

En op de flatscanner werkt niet heb ik ook al geprobeerd
 
Pffttt, gaat dat wel lukken? 

Standaard ingebouwde navigatiesystemen kunnen bij mijn weten alleen origineel aan. 

Zoek nog even verder, en kom je er niet uit dan ga ik even een bericht sturen naar een vriend van mij die bij Nissan werkt, eens kijken of hij iets weet hoe het met de navigatie zit van de Japanners. ;)

Meer kan ik niet voor jou doen.
 
In deze zit een rns510 SD kaart je kan alleen orgineel Toyota kaartje  gebruiken dus 2016  en daar de juiste file naar een oude Toyota sd kaart zodat de oude weer 2016 wordt
Maar welk of dat er nog een addertje onder gras zit  weet ik zo niet nog
 
Het is trouwens TNS510 en geen RNS510
 
oude sd kaart compleet kopi?ren en dan proberen de oude kaarten te vervangen door de nieuwe en een voor een andere files en telkens proberen.
 
andere mogelijkheid is nagaan welk besturingssysteem er op zit en een ander navi er op knallen bijv. Igo

heb niks met de advertentie van doen , het is alleen maar een bewijs dat dat dus kan
http://www.marktplaats.nl/a/computers-en-software/software-navigatie-en-geografie/m1063734705-alle-merken-navigatie-update-igo-8-primo-sd-kaart-2016-q1.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=7
 
Heb je al geprobeerd om de kaart te klonen?
Ik heb er met dvd's en hard disk al geode resultaten mee gehaald.
Met een SD kaart heb ik het nog nooit geprobeerd.

http://www.clonedvd.net/
 
Ben er al verder ermee ,

je hebt een oude sd kaart van Toyota nodig  daar kopieer je de nieuwe bestanden van de nieuwste kaart erop.
Alleen nu moet de serienr van de oude kaart in de nieuwe kaart gezet worden.

En de vraag is waar en hoe en in welke map ?
 
Ooit deed ik dit dit met TomTom en was er een site waarbij het haarfijn werd uitgelegd.
Ik heb een andere laptop en ik heb nu geen idee meer welke site het was.

Misschien even zoeken in Google en TomTom met Toyota
of hier even kijken:
http://www.navitotal.com/search.php

Suc6
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan