Tripple tuner Sunray4

aadjeh

New Member
Lid sinds
24 sep 2013
Berichten
13
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Hoi,

Ik wordt helemaal gek van dit ding. Heb hem gekocht om op de camping stalelite te kijken en thuis kabel. Maar ik krijg die kabel niet aan de praat. Hij vind niets en ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik heb echt wel enige kennis zoals het repareren van no ca enz. maar dit. Ik kan wel janken.

Daar ik weet dat dat hier nogal wat experts zijn roep ik uw hulp in....eventueel tegen betaling.

Het is een sunray4 met tripple tunner en ap8 sim.
In woon in de regio Noord Holland met net ID 43136

Hoop dat iemand :headbang: mij a.u.b. kan helpen en dank je alvast ook als het niet lukt.

Aad
 
Jajajaja......en toen was er een MATRIX en die heeft mij bijna twee dagen geholpen om een goede SATELLITE.XML file te maken voor de tripple tuner van Sunray regio Noord Holland.
Maar hij heeft het prima voor elkaar.
Hij heeft er veel werk in gestoken maar heeft 2 mensen gelukkig gemaakt.......mijn vrouw en MIJ!!!!!!!!!!!!!

HARTSTIKKE BEDANKT MATRIX
 
Hartstikke mooi dat je zo goed geholpen bent! Goeie bal Matrix! ;)
 
Hij heeft de rekening nog niet ontvangen omdat het  :santa: is  60?/u :rolleyes: en een paar kalmerings en slaaptabletten. :cool:
 
the matrix zei:
Hij heeft de rekening nog niet ontvangen omdat het  :santa: is  60€/u :rolleyes: en een paar kalmerings en slaaptabletten. :cool:

Ja maar het waren twee dagen van 5 minuten - 75% aardige mensen korting dus valt de rekening wel mee...............hahahaha of HOHOHO
 
Die Matrix is gewoon een beste peer.....
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan