Trojandropper gevonden ????

Fijn :) heb ik weer ,ik zat er ook echt op te wachten weer eens de zaak te formatteren en opnieuw installen.

Nou ja , ik zal er aan moeten geloven, mocht ik een paar dagen weg zijn weet je waar het aan ligt ;) ik ben mijn boardpasses weer eens kwijt :)

 
Dan kopiëer je je cookies toch zodat je die later kunt terugplaatsen?

Net als je favorietenlijst, wat misschien wel reuze handig is!

 
Dit programma'tje moet eigenlijk op de partitie geïnstalleerd worden waar windows zich ook bevind, en dan in het mapje "programfiles
Dan heb jij een andere remover. Die wat ik gedownload had via de link die op webwereld stond, kon gewoon in C:\ geplaatst worden en vanaf een command prompt opgestart worden, zoals het hoort met een remover eigenlijk.

Misschien dat ie wel op dezelfde schijf als windows geplaatst moest worden dat weet ik niet want windows stond dus op c:\windows maar ik hoefde hem niet in een mapje te zetten.

The Cleaner installeren en mee laten draaien of een andere Trojan Remover is een heel goede optie.

Maar iets wat echt nieuw is, komt er toch nog door, je verhoogt echter wel de mate van beveiliging en vermindert het risico dus het kan nooit kwaad.;)

En The Cleaner is een van de beste removers.

 
P.s. cookies kun je wissen, die worden toch weer opnieuw aangemaakt bij het volgende bezoek aan de site.

 
Spyware of niet....

Moet zeggen dat die proggie is goed afgekeken van Adaware, maar loopt vlekkeloos met windows 98 zonder probs.

Norton Antivirus draai hier ook zonder probs.

Wel merk ik dat die zelf de internet op gaat, dit ontdanks dat er allang een update is gedaan.

Een automatische update heeft die niet, moet je zelf kunnen aangeven. Nadat die update is gedaan en de pc herstart is, ging ik scannen. Wat bleek: Tijdens het scan ging die zelf de internet op. De toepassing is: C1596B2A.DLL

Voor degene die een goede firewall bezitten, scan eens die schijf met de BPS en kijk of het zelf geen spyware is......

Een dezer dagen gooi ik die eens los op XP..

Greetings Zakloamp

 
Het hoeft niet perse spyware te zijn als iets internet op gaat. Lijkt me in dit geval wel, maar denk ook aan utility's die een internet verbinding zoeken en op die manier de al dan niet ingegeven registratie checken met de "home" server.

Zo is bekend dat bijv. winroute dat doet en er zijn er nog veel meer.

 
Vind het anders wel frappant, om van een trial versie die 5 dagen uitgeprobeerd mag worden te laten checken of het geregistreerd is. Gaat mij wel een beetje ver.

Je bedoel het goed Black, maar voor zulk software hoef ik hem niet meer, dus doe het wel met de Adaware en de Trojan Remover, ze checken het niet of je al geregistreerd ben of niet ook al mag je die 30 dagen proberen.

Ben nog nooit een software tegengekomen waarmee je die maar 5 dagen mag uitproberen. BPS is dan wel de eerste.

Greetings Zakloamp

 
Oh maar ik zeg niet dat het zo -is-, ik zeg dat het zo -kan- zijn, overigens meen ik me te herinneren dat ad-aware ook niet helemaal vrij was van files die niet nodig waren, maar da's al te lang geleden voor me. En het kan ook nog eens zijn dat ik het nu weer verwar met iets anders.:)

Een mens moet gewoon werken waar hij zich happy mee voelt.

En er is zoveel op het net te vinden dat er voor elk wel weer wat geschikts uit te halen valt.

 
@Black

Ja ik weet het, ik zeg ook niet dat je het gezegd heb dat het "geregistreed" op internet gaat, ik weet dat je het als een voorbeeld heeft genomen, dus hoef het ook niet als spyware aan te duiden. Misschien gaat die wel de internet op om te checken of je wel de nieuwste update bezit. Tja wie weet....

Dat je het wel eens verwaard met een ander, tja daar kan ik je niet bij helpen, moet je maar van de vrouwtjes afblijven... :):)

Greetings Zakloamp

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan