Trommelen iemand?

Trommelen iemand?

Laatst bewerkt door een moderator:
Er wordt wel eens gesproken over perfectie!?

Tja het volgende zit er toch dicht tegenaan:

.

Ik vond die "waves" wel leuk van die trommelende handen. Ook hier weer een leger band, deze keer dus koninklijke mariniers. Ontzettend goed inderdaad.

Het zou leuk zijn als er eens een concours zou komen waar je deze bands die inderdaad echt perfectionistisch zijn, na elkaar kunt zien optreden en kunt vergelijken. Dikke kans dat deze Royal marines zich met Top Secret kunnen meten.

Dus we gaan er op door....

Iets compleets anders dan top secret.

Riverdance :jow:

Doe mij dan maar liever een drumband. Ben niet zo van dans en tapdans enzo. :biggrin:

zal hij vast wel een korte samenvatting van bekijken. ;)

LoL. :biggrin:

Daar ga ik na het weekend eens op m'n gemak voor zitten. ;)

En alles al bekeken???

Ook wij

;)

Nee nog niet en dat gaat echt nog wel een weekje duren. Ben net begonnen aan het migreren van het zakelijke gebeuren van m'n Windows XP naar Windows 7. Maar het komt wel goed hoor. ;)

Battery Drum Battle en Invisible Drums...

Hallo Freggel-mens,

ik zat weer even te spitten in leuke fragmenten, en daarbij kwam ik o.a. bovenstaande fragmenten tegen, die ik nog niet kon.

Ik had een beetje rot morgen, :[ maar dit maakt de dag weer stukken beter...

Rowald Atkinson is fenomenaal, en die drum battle ook.

Bij het laatste komen bij mij de nodige vragen op... Vanwege, ik ben jong geweest, en nu niet zo soepel meer..... :tong:

Die drummers gebruiken beide handen even virtuoos.... Ik ben jaloers op hen... In mijn jeugd kwam alleen de rechterhand aan bod... :tong:

Het leven had een stuk interesanter geweest, als de linker even goed werk had geleverd...??? :klappen:

Ik volg ook andere threads op deze boards, en weet, dat gezondheid een heikel punt is voor diversen onder ons.

Om bij mezelf te beginnen: Ik heb zulke kromme vingers, dat ik moeite zal hebben die drumsticks alleen al vast te houden...

Laat staan ze ook nog op maat te kunnen bewegen...???

Komt nog een moeilijke vraag bij me op... Waar hebben die gasten hun muziek ??? Want ze zullen toch niet uit hun hoofd spelen...?

En dat moeten dan goed volgeschreven bladzijden zijn.... :biggrin:

Groeten aan allen, George

Ik denk toch echt wel dat ze dat uit hun hoofd doen. Je ziet het wel eens bij harmonie orkesten of fanfares. Soms hebben ze nog in zo'n metaalachtig schuifdingetje waar je papier in kunt schuiven, de informatie zitten.

Als ze het eenmaal kennen, dan verdwijnt dat stukje. Ik denk ook dat het bij trommelen grotendeels terugkerende vaste routines zijn. Maar kan me natuurlijk vergissen wat die routines betreft.

Het is net als met andere muziek, bijv. piano, mensen zat die de nodige stukken gewoon uit hun hoofd spelen en de papieren helemaal niet nodig hebben.

Ik moet dat ook zeggen.

Het is alweer even geleden, ook ik heb last van mijn vingers, maar zo affentoe pak ik mijn accordeon nog eens van de kast af, waar hij nog steeds staat te pronken, en speel de deuntjes die ik nog in mijn hoofd heb zonder de bladmuziek. ;)

Gewoon een kwestie van oefenen denk ik.

Tja, ik moet eerlijk zijn, ben hier in het "gelukkige" bezit van een opgroeiende puber, en ga ( moet is een groot woord) zover als ik kan en wil met de tijd mee. :biggrin:

Digitale tijdperk, ja we moeten er als ouders aan geloven, dus je ziet een ander soort drumsolo's voorbij komen, en ik moet zeggen, buiten dat de gordijnen op en neer gaan met de wind van de woofer die er vlakbij staat, dat ik muziek als

van, DVBBS & Borgeous ook wel leuk vindt. :jow:

@Freggel: Prettige muziek, maar het filmpje is niet bevorderlijk voor mijn epilepsie.... gr.George

En hij heeft totaal niets met trommelen te maken want volgens mij is dat allemaal met een synthesizer of keyboard gedaan. Die trommels in de clip zijn m.i. voor de sier.:biggrin:

Maar wel een lekker stukje muziek met base. :jow:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan