tuner blik

Flup, koop een busje met vriezerspray en spuit voorzichtig op verschillende plekken in het blik tot je beeld hebt!

Het kan inderdaad een x-tal zijn die niet meer lekker loopt of een c'tje die gaar is.

Als je dit heel secuur doet dan kom je vanzelf bij het defecte onderdeel.

Als de ontvanger een tijdje uit heeft gestaan dan is deze koel en heb je de meeste kans dat hij werkt.

In jouw geval is dat dus zo.

Ik zou het bovenstaande proberen!

Misschien eventueel ook even in de voeding spuiten of erlders op de print mocht het blik geen resultaat geven.

 
Ik zoek ook een nieuw tuner blijk. Nokia in Nederland wil deze niet los uitleveren. Zij willen de ontvanger hebben en het zelf doen. Kost gelijk een bak geld...

Ik heb weinig zin om aan die glimmende auto's van de vertegenwoordigers mee te betalen.

Weet iemand een bedrijf waar ik losse Nokia mm parts kan bestellen?

 
ik zal dat met die spray eens proberen. alvast bedankt voor de tips, ik zal in ieder geval nog iets laten horen m.b.t. hoe dit afloopt met doosie

greetz flup

 
Kijk ook even of de aangelegde spanning op de LM317 24 volt is , deze verzorgd nl. de voedingsspanning voor de LNB.

De LM zit rechtsvoor op de print (display aan de voorkant) en is voorzien van een koelvin.

 
Is inmiddels opgelost. Een satslope van Johanson heeft wonderen gedaan. om goedkoop je nokia te laten repareen kun je eens naar Reva in eindhoven bellen.

greetz Flup

 
Voor de duidelijkheid: dat is dus de importeur voor de nokia satelliet spullen, en die heet REVAH HESSE.

Anders zoek je je een ongeluk.

Maar voor de goedkoopste reparaties altijd eerst hier ff checken he.....

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan