Turkse Zenders op 42 Oost

M

Monnick3

Hallo.

Misschien een domme vraag.

Ik heb eeb MM 9500 met DVB2000

Sinds kort kan ook 42 oost ontvangen echter de digi Turkse zenders krijg ik niet wel de analoge Turkse zenders

Kan dat kloppen of???

 
Ik kan er hier wel een aantal ontvangen.

Hoe groot is je schotel eigenlijk?

 
Het is 85 cm Schotel

De analoge stations krijg ik wel.

Via DVB 2000 krijg ik ook signaal?

Ik woon iets boven Amsterdam

 
met een 90 cm soepbord en een d-box met dvb2000 is het hier in het hoge noorden geen enkel probleem. let wel: niet alle kanalen zijn probleemloos te krijgen.

greetings opeltje

 
Bedankt voor je antwoord.

Nog een vraagje welke zenders kan je wel ontvangen?

Alvast bedankt.

Monnick3

 
eens even kijken het gaat volgens mij alleen om de vertikale kanalen(spot west) die wel te ontvangen zijn in nederland.spot east is volgens mij niet met een normale schotel-diameter hier in ned te ontvangen. ...low power transponders of zoiets.(ik vind het ook niet echt interesant want ik versta hun taal niet)

ik kan het op dit moment niet zien omdat de schotel en posisioner van de gevel is vanwege voegwerkzaamheden door de bouw.(hij zat in de weg) moet het even doen met een 60cm board in de tuin/........is er mischien een andere hobbyist die het kan vertellen hoe het er nu voorstaat??

greetings opeltje

 
@monnick3

Kijk maar ff op Lyngsat, daar staat de actuele info.

 
monnick3

hier in nijmegen met 90cm offset en mm9500 ontvang ik :

10968 v KISS. 11111 v BRTK. 11129 v FLASH. 11587 v CNN

gr. trust

 
Ik kan het hier niet direct controleren, maar op 12690 V 29975 7/8 zou je volgens lyngsat :

Star Spor

TRT1

TRT4

Star 1 , 2 en 3

ATV

moeten kunnen ontvangen. Da´s een mooie aanvulling, vooral TRT (Voorheen alleen mogelijk met 3 meter schotels).Het is een verticale transponder, dus waarschijnlijk ontvangst in west europa mogelijk. Wie kan dit ff controchecken?

 
Hallo meedenkers.

Op jullie aanraden ben ik via de site van Lyngsat tot de ontdekking gekomen dat er enige zenders zijn.

Nogmaals dank voor het meedenken.

Fijn dat The Satellite Fun Board er is. Zo kom je altijd verder.

Monnick3

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan