Tv gebruiken als monitor voor de pc?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Mannen, vraagje.

Ik ben opzoek naar een 32" tv/monitor in de buurt van €300,-, die goed gebruikt kan worden voor tv te kijken maar ook een goede resolutie weer kan geven om deze te gebruiken als monitor voor een pc?

Hij is niet voor mezelf, maar voor iemand die mij erg goed aan het helpen bij de aanleg van de nieuwe tuin, hij wil er namelijk geen geld voor, maar heeft het wel steeds over een tv die hij gaan gebruiken ism met zijn pc voor de games die hij speelt, en indien nodig tv  te kijken.

Nu heb ik zelf een 32" staan, en heb deze getest op mijn pc, maar gaf wazig beeld omdat ik met de resolutie niet hoog genoeg kon komen.

Iemand een idee/tip?

 
Zou de volgende tv voldoen?

SAMSUNG UE32J5200A :

Uitvoering beeld.

Resolutie:1920 x 1080.

Beeldfrequentie:50 Hz.

Beeldoptimalisatie:tong:QI 200 (Picture Quality Index), HyperReal Engine, Wide Color Enhancer.

Beeldverhouding:16:9.Led-backlight:ja.

High Dynamic Range (HDR):nee

 
Zo'n resolutie is best goed. Hij kan hem met vga of anders met DVI misschien aansluiten.

De mijne is momenteel vanwege de KVM switch met vga aangesloten en staat op een resolutie van 1440 x 900 omdat het me anders allemaal te klein wordt en ik hou niet er van om bijv. weergave op 125% te zetten, dan vervormen weer andere zaken.

Dus het lijkt me dat deze TV die je noemt zou moeten kunnen voldoen.

 
Dat dacht ik ook al, dus die gaan we binnenkort bestellen, en stiekem op een ander adres laten bezorgen, anders neemt hij hem toch niet aan. :biggrin:

 
En dan wil je er ook nog een boxje bij zeker?  :achmed:

 
Nee ik heb er nu 3 dat is genoeg

1 nexbox 1g/8g android 5 voor boven

1 nexbox 2g/16g android 6 voor beneden.

1 mag 256 iptvbox

Voor boven moet nog een monitor komen heb nu een tv-tje als monitor van de kruidvat.

En daarvoor een 12x zoom verrekijker.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan