TV guide voor viasat

M

master28

Wie weet er een link voor me waarin de programma gegevens staan van dit pakket, en dan met tv1000 en cinema erin.

 
Staan die niet meer in de Satellite/FSW dan of heb je die programmagids niet thuis? Tot nu toe stonden ze daar nog altijd in.

 
Nee, ze hebben de satellite vernieuwd en van af volgende week in de nieuwe satellite staan de d2 mac zenders er niet meer in, hieronder viel dus ook het in viaccess gecodeerde pakket.

Stelletje Dombo's, overal is bekend dat viaccess is gekraakt, halen ze het uit de programmering.

nu zoek ik dus een alternatief hiervoor.

 
Ik weet het niet helemaal zeker uit mijn hoofd maar als je afstemd op TV3 zweden TT van af pagina 660. Hier zijn alle kanalen te vinden. TV1000 op pagina 667 als ik het goed heb.

 
@satlook, bedankt ik zal het eens proberen,

maar het liefst heb ik een overzicht van een week ofzo, die ik kan uitprinten en dan bij de tv kan leggen.

 
Gewoon effe kijken op http://www.viasat.se en daar vind je wat je zoekt, gewoon op de zender klikken die je zoekt en dan kun je per dag zien wat er op de buis komt. Alleen het is wel in het Zweeds, maar ja.. je mag er niet na kijken in het buitenland dus dan heb je er nog een sport bij om uit pluizen wat er staat!

Groeten uit Zweden. och lycka till med det svenska språket.

Simon

 
bedankt, ik heb ergens nog wel een zweeds-> nl, woordenboek, dus die kan ik mooi eens gebruiken

en ik ken alleen in het zweeds

tusen och en nat:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan