tv op laptop

oldie

New Member
Lid sinds
22 dec 2006
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
92
Goede avond
Sinds enige tijd ben ik in bezit van een notebook en ben op zoek naar een mogelijkheid om via antenneschotel met motor (en humax irci reciever) satellite zenders te ontvangen . op internet heb ik gezien dat er verschillende nogelijkheden zijn via de usb aansluiting .wie kan mij hier een goede raad of advies geven voor het aanschaffen van een dergelijk apparaat dat ook een volledig beelscherm weergeeft . bij voorbaat mijn hartelijke dank.
met vr.gr oldie
 
dat kan via een draadlose router en vlc op je laptop moet je via internet boven in de balk ip adres invoeren moet je wel even in de recever ook vlc downloaden en het kan ook met web tv
gr frans
 
@frweber
Even goed lezen want Oldie heeft een Humax en geen Dreambox.

@Oldie
Er zijn USB satelliet ontvangers zoals van de fabrikant Technisat. Weet niet of een USB ontvanger een motor kan aansturen. Meeste sat ontvangers die je kunt plaatsen in een pc of via USB kan aansluiten hebben wel de mogelijk om te kijken in volledig scherm.

Goedkopere oplossing is een analoge usb videokaart aansluiten op je Humax en dat kijken op je laptop en eventueel opnemen.
 
sorry pet mijn fout had inderdaad niet goed gelezen
gr frans
 
zal aan de leeftijd liggen, zullen we maar zeggen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan