tvbs

denktenk

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
1.453
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
Ik heb hier een originele abbokaart van tvbs (chinees op astra ident 00 0D).

Seca-versie is 20. Er zit geen checksum in de kaart.

Wie heeft dat ding al es onder handen gehad.

 
is toch echt net even anders als de 30/40 kaartje . die lui van c+ hadden echt bij dat kaartje moeten blijfen :))))

waar is die bug nu .. in die kaart whawhawah

maar het is te doen dus . de witte france kaartje zijn dus het zelfde :) en die gaat open .. :)

http://digilander.iol.it/digitalfreesat/seca/SeTi_new.zip

pak die seti new . en time een key 06 op die kaart .

duurd wel erg lang . france kaart ruim 20 min .. maar daarna luisterd hij echt naar de baas :)

gr djazzie

 
djaz, heb hem ff door seti gehaald, maar is het normaal dat ik een 9701 krijg na zo'n 20 minuten stampen.?

 
heb je wel seti new gebruikt ? . de iets oudere versie gaat de fout in . Kreeg hier ook de num 20 niet open met de oude. En geeft hij een key weer ?? in het scherm ondanks die melding . dus de volledige 8 bytes. ?? zo ja probeer dan de kaart eens te benaderen over key 06 ( 8*00)

oja schrik er niet van als seti bezig is en hij spontaan opnieuw begint... dit hoort erbij ...

wat betrefd 97xx

was dat niet dat hij iets niet hoefte uptedaten ??? in de eeprom ..

gr dj ..

 
Ja, d'r komt een key. Inderdaad na 2 pogingen van seti-new.

Zal morgen es verder stoeien.

 
Met diverse progjes geprobeerd de 01 er uit te trekken, maar geen soelaas.

Het gekke is dat de kaart op april 2000 staat en de kaart nog steeds werkt.

Ik heb het sterke vermoeden, dat onze chinese broeders de operationkeys niet veranderen.

Is er iemand die oude ok's van tvps heeft, zodat we kunnen kijken of dat zo is.

 
Tvbs veranderd de keys niet elke maand. Kijk nu al enkele maanden (enfin, kijken is het woord niet, versta er geen yota van) met de gewone OK's van freeseka...

Grtz,

Wimpie

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan