@twilight ( Firmware )

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Mr twilight,

U gaf nog een tijd geleden terug een berciht dat er een software voor dreambox zul de komen en het niet eerder zal gegeven worden voor de kerst.....nu is het kerst enig idee of de firmware al uit is zo ja waar kunnen we die vinden.....

PRETTIGE KERSTDAGEN EN EEN GELUKKIGE NIEUWJAAR !!!!

Groetjes,
Deliyurek007

Hahaha :)

Fred Capone... veel beloven maar....

Fijne kestdagen toegewenst allemaal.

Ook hier geldt: geduld betrachten voor degenen die dat willen.
En uuhh de eendjes zijn van mening dat iedereen zo'n site kan opzetten. De waarheid/betrouwbaarheid/geloofwaardigheid mag iedereen zelf bepalen.

Deliyurek....: een volgende keer twilight per PM benaderen. Als er al zoiets zou zijn/bestaan/uitkomen dan wordt dat niet hier publiekelijk vermeld. Wij doen niet meer aan illegale zaken.

Ja en de Twilight is ook "gestopt" met het posten van illigale zaken, dus het is nog een mazzel, dat de url er nog was..hehehe

GR Fred.

Duck en Twilight zo heb ik het niet bedoeld omdat er een eerder bericht was dat er image voor dreamox ging komen alleen ik vroeg me af of het al was en ik was de link kwijt .........

Het is meer voor testen van de image of die het beter is dan de andere......dus het is niet dat jij mij iest belooft hebt en dat ik voor vroeg.....dus duck en twilight het was niet op deze manier als ik iets verkeerd gezegd hebt zeg ik alvast sorry en bied me excuus aan van de alle board medewerkers.......

Groetjes,
Deliyurek007

Ik had het ook niet kwaad opgevat, ik was zelf ook wel nieuwsgierig of er al wat op die site stond, maar niet dus!!!.

O.a satplaza heeft gelijk gekregen.

GR Fred.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan