Twilight wil ff wat testen!!!!

T

twilight

Hoi,

Ben opzoek naar mensen die een verlopen NL Seca2kaart hebben,
Die om wat voor redenen dan ook niet meer aan te melden is.

Het enigste wat ik van je verlang, is dat je zelf Pc en een progger hebt.
( Wel 1 die de orginele kaart kan proggen, 3.75mhz)

En dat je beetje weet hoe je stringen naar de kaart stuurt, of dit wilt leren!.
(duurt 5 minuten..)

Het gaat als volgt, je stuurt me een mail, *********,

En daarin vertel je mij de PPUA van de kaart.( verder hoef ik niks te weten)

Daarna stuur ik je een proggie met een activeringsstring.

En dan wil ik graag weten of de kaart weer werkt!

GR Fred.

GEEN PPUA'S OP DIT BORD PLAATSEN, ALLES ALLEEN VIA MAIL!!!!!

En, is het al gelukt? :biggrin:

Je zou canal-dinges wel wat ontlasten als je de kaarten kan updaten, ze hebben het tegenwoordig zo druk met het afsluiten van nieuwe abonnementen! :biggrin:

Suc6 ermee en ik hoop dat je hier wat laat weten of het lukt ja dan nee.
Groeten, Dennis.

Ja de eerste stappen zijn nu gezet, Kijken of het werkt...

Nooit geweten dat er zoveel PPUA's bestaan, het zoeken naar 1 string kost me nu al meer dan 15 minuten.

En let op!!!

Het is voor mij een HOBBY, Commerciele email's daar reageer ik niet op, sorry!

GR Fred.

Ben ook reuze benieuwd, heb wel 2 kaarten maar werken beiden nog.:)

Zet je die 2 kaarten toch fff uit, Black T...

Ik heb zo'n kaart die niet meer werkt, maar ehhh. ik moet ook toegeven dat ik eigenlijk nergens verstand van heb... Is er een manier om het ??n en ander snel op te pikken qua progger bijvoorbeeld.. Ik heb een mastera 4, laat me dit even weten graag op pm

Bij voorbaat dank

Ik heb een kaart met abbo C+ rood en blauw, maar als het moet voor de hobby koop ik er eentje bij, dus ik ben altijd in voor experimenten en kaartdelen lijkt mij ook wel iets.

Groet Aka en hij gaat aan kaartspelletjes doen

Beste Twilight.
Ik heb je wat geemaild.
Meer heb nog geen reactie

De mensen waar ik de juiste string nog niet van heb gevonden, hebben nog geen replay gehad.

Als de string gevonden is, komt het test materiaal die kant op..

GR Fred.

Het volgende is mij nu al opgevallen,

3 kaarten zijn niet meer aan de praat te krijgen, deze geven 9301 op de string.

1 kaart ging wel open, en werkt dus weer.

Ook is het mij opgevallen dat de kaarten die 30-6-2003 als einddatum hebben, niet meer aan de gang te krijgen zijn op de manier die ik gebruik.

Daarin tegen gaan alle kaarten die ik hier getest heb, met als einddatum 31-10-2003 gewoon open.

Dus waarschijnlijk heeft de update van 30-9-2003 wat op de kaart veranderd, waardoor kaarten die deze update gemist hebben, anders reagereen dan de kaarten die deze update wel hebben gehad.

Tot zover een klein verslagje van het projekt.

GR Fred.

Ohh ja,

Iedereen die hints of tips heeft over het bovenstaande, geef eens een replay!.

GR Fred.

@Twilight

Ik weet niet over welke key jij probeert? Soms de 0E-key???? dan is deze waarschijnlijk in de tussentijd verandert.

@ Twilight

Dus het lukt om een verlopen kaart te activeren. Dan heb ik een vraag:

Zou het mogelijk kunnen zijn een kaart met een volledig abbo, en die toevallig is verlopen, te activeren en deze gegevens te loggen??

En met deze gegevens een standaard abbo kaart aan te passen???

Als dat zo is dan stel ik mijn kaartje bij deze beschikbaar :)

@twillight

Ik heb je al een mailtje gestuurd, met mijn gegevens, maar ook mijn datum staat op 30-6.
Maar maakt niet uit, het is nu natuurlijk een mooi hobbykaartje geworden.
Kun jij anders ff via pm, meer uitleg geven, heb al wel wat kleine dingen uitgedokterd, maar er blijven mij een hoop dingetjes onduidelijk.

hoor t wel van je.

fred kijk eens naar de pbm deze is allemaal 00 dus is niet op datum uitgezet maar kan ook op pbm,althans dat is hier het geval

gr jaap1

Originally posted by De Bloemist
Zou het mogelijk kunnen zijn een kaart met een volledig abbo, en die toevallig is verlopen, te activeren en deze gegevens te loggen??

Als je alle stringen hebt gelogt, tijden het uppen van de kaart toen deze nog werkend was, is er wel een kans dat deze weer aan kan worden geschakeld.

Maar als je geen update hebt van maand 9 - 2003 , dan kon het hele feest wel eens niet door gaan.

Meer info volgt..

( P.s het idee is wel goed....hehehe)

Gr Fred.

Originally posted by jaap1
fred kijk eens naar de pbm deze is allemaal 00 dus is niet op datum uitgezet maar kan ook op pbm,althans dat is hier het geval

gr jaap1

Ja oke, dan is de kaart uitgezet!

We hebben het hier over een verlopen kaart, dus gewoon een kaart die zijn update gemist heeft, NIET een kaart die UITGEZET is door C+!!!!!

Gr Fred.

Waarschijnlijk is C+ nu druk bezig om alle kaarten te voorzien van een nieuwe PPUA.

http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=15845

Kortom ik kan niks meer testen omdat alle gegevens die ik het laatste half jaar vergaard heb nu WAARDELOOS zijn geworden.

Helaas voor ons, jammer voor mij.

Ik wil bij deze dan iedereen bedanken voor de steun en support.

Ik zal binnenkort wel weer wat op poten zetten, want ik heb nog meer in petto!!!!

GR Fred.

P.s Eendenteam,
laat deze topic nog even open als je wilt, voor e.v.t replay's

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan