@Twilight

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds waneer kun je beeld krijgen door aan je P***ie te trekken???

Trouwens, Twente is met een hoofdletter...

GR Fred.

Niks van aan trekken pikkie. Als ze niet met sat kunnen hobbyen hebben ze voorlopig wat anders om mee te spelen.

zet in plaats van 5 volt maar eens 14 volt op de eeprom
geeft veel meer leven!

gr metropar

ja ik wil me er niet mee bemoeien hoor de voeding die links zit van pootje 11 solderen met silversoldeer ivm de weerstand wel goed schoonmaken.En licht in de duisternis.

Welkom in de wondere wereld...
Welcome to the Twilight zone... waar onzin bovenaan staat en men het
zelfs voor elkaar krijgt om een Febo kroketje te solderen en te voorzien van 12v. op pen 14

</OffTopic>

blaaablaaa

Die Eeprom is best wel goed alleen krijg ik nu wat freezes op 30 west. Ben wel blij dat jij eerst het achter pootje 11 kwam Pikkie ik was anders zeker twee dagen gaan zoeken.

Weet Fred een oplossing voor de freezes op 30 west voor rest gaat het als een trein. Nu alleen het weer nog daar heb ik nog geen eeprom voor LOL.

see ya

Jeejee99

Ik verveel me niet dus hoef niet aan mijn pikkie te trekken en daar heb ik een vriendin voor verder heb ik het te druk met de hobby..
En inderdaad Twente schrijf je met een hoofdletter...

Ik had dat probleem ook op de 30 west het bleek dat ik de baan naar pootje 11 van de print niet goed had omgeleid, ik heb de eeprom er even uitgehaald daarna de boel schoon gemaakt er weer ingezet baantje gesoldeerd pootje vast eraan en de freeze was over... wat je ook nog kan doen is pootje 12 met 16 door verbinden dan gaat de noorse en zweedse voordeur open en dicht ...
Oja en je moet de software er in rossen die je hebt gekregen van Fred...

pikkie soldeer me helemaal suf ben nu bijna klaar maar ik heb nog steeds van jou de software niet gekregen moet ik het nu dan toch aan fred gaan vragen en dat heeft weer geen zin omdat altijd zijn postbus vol is hoe nu verder

Ik weet niet wat je aan het solderen bent ?????

hij ook niet :biggrin::biggrin::biggrin:

Ha die Pikkie,

Na het omleggen van 12 en 16 gaat inderdaad de scandinavische deuren open en dicht. Wel stoer hoor en eigenlijk ook zo logisch.
Heb nu wel een Flash probleem met de software voor de Eeprom
Als ik hem start dan erased hij niet helemaal en geeft hij tijdens het loaden evan de nieuwe software een buffer load error. Ik heb het idee dat de 256 kb Eeprom volloopt. Weet fred of jij hoe ik hem helemaal leeg krijg?

Ik hoor het wel.

latert

jeejee99

Mag ook wel via PM

Nou als je pen 7 laag maakt, en pen 4 ruim 10 seconden voorziet van +5volt, dan is hij helemaal leeg.

Dit staat gewoon in de pdf file die er bij zit... Goed lezen dus...

GR Fred.

Fred,

Ze zeggen wel RTFM (read the fucking Manual). Zal het in vervolg wel doen.
Ga het gelijk proberen. Ik laat je straks even weten of het werkt.

see ya

jeejee99

Jullie hebben me wel op een idee gebracht!!

Het is eigenlijk heel simpel.
Neem gewoon een Gold kaartje, peuter daar heel voorzichtig de chip af.
Op de onderkant op pen 11 de volgende modificatie solderen:
http://www.sparta.lu.se/~bjorn/whitney/schematics/sheet1.pdf
en BEELD!!!

zo simpel..............5 minuten!

Grtz Hangslot

En Jeejee is het gelukt ????
En nee hangslot als je dat voor elkaar krijg dan ben je superhangslot lol

hangslot
beeld uit een audio schema superrrrr het werkt!!!!!!

gr metropar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan