UA aanpassen?

M

marciemarc

Om een originele kaart vrij te schakelen kun je wachten totdat de MK01 erop staat en C+ stopt met het aanpassen van de PBM, dat hebben we reeds enkele malen uitvoerig besproken. Maar tijdens de periode van het zenden (na inschrijving) kun je de PBM wel aanpassen, maar valt hij steeds na enkele minuten weer terug op het 00...14. Om dit te voorkomen bedenk ik me, zou je toch het UA kunnen aanpassen.

Is dit voldoende, of moet je de MK00 van 0019 aanpassen?

Wie weet hoe je die kunt aanpassen ?

Greetz,

Marciemarc

 
ik zou maar van die 00 key afblijven

als het mislukt is je kaart waardeloos of je moet er echt goed in thuis zijn je ua kun je wel zonder gevaar veranderen zet hem eens op 00 00 00 00 maar ik heb al eens gelezen dat dit ook niet helpt gewoon een maand geduld hebben is toch niet zo moeilijk

 
de sa kun je aanpassen maar dat helpt niet omdat die ook weer terug gezet word via key 00 van provider 01 en de ua

de ua kun je niet aanpassen tenminste nog niet het enige wat help is inderdaad de 00 key veranderen maar dan moet je die wel weten zodat je die later weer terug kan zetten.

groeten blokker

 
En bitmap op FFffft..... zetten van prov. 00 00 Seca, gaat ook prima. En Woutje, ja ik heb begrepen dat dat eigenlijk een startup record is en geen bitmap :)))))

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan