Uitfasering Irdeto1 - deel 3

T

Thewizzard

Uitfasering Irdeto1 - deel 3

Begin dit jaar is CANALDIGITAAL begonnen met het uitfaseren van het verouderde Irdeto1 systeem. Alle correct geregistreerde Irdeto1 gebruikers hebben een brief ontvangen waarin de kaartwissel werd aangekondigd. Via kaartwissel.nl hebben inmiddels duizenden gebruikers een nieuwe en beter beveiligde Irdeto2 smartcard aangevraagd en ontvangen. De aanvragen via kaartwissel.nl komen nog binnen, maar neemt in aantallen flink af. Kaartwissel.nl zal nog een geruime tijd beschikbaar blijven voor klanten die pas op een later tijdstip ontdekken dat de oude Irdeto1 smartcard niet meer functioneert.

Vanaf volgende week zal CANALDIGITAAL een begin maken met het gefaseerd uitzetten van zenders op Irdeto1. TMF zal medio volgende week als eerste niet meer beschikbaar zijn op Irdeto1. De dagen daarop zal telkens een zender uitgeschakeld worden. Binnen enkele weken zullen alle zenders op Irdeto1 tot het verleden behoren.

--------------------------------------------------------------------------------

This email and any files transmitted with it are confidential and

intended solely for the use of the individual or entity to whom they

are addressed. If you have received this email in error please notify

the system manager and contact us. In that case we also request

you to destroy the email and to neither use the contents or disclose

them in any manner to third parties because the message may contain

confidential information which may be protected under Dutch law.

This footnote also confirms that this email message has been swept by

MailMarshal for the presence of computer viruses.

CANAL+ Services B.V. / CANALDIGITAAL B.V.

http://www.canalplus.nl http://www.canaldigitaal.nl

 
Dan moet ik die lui eens gaan bellen, ik heb nog steeds mijn kaart niet.:sad:

 
BT, hier hetzelfde probleem, 3 weken geleden betaald maar nog geen kaart.

Boets.

 
Ik heb 2 weken geleden betaald en kreeg eergisteren de kaart binnen

 
Ik heb nog niet eens een acceptgiro ontvangen, en ik heb zelfs op 28 maart al bij kaartwissel.nl de gegevens ingevuld.

Een drietal mensen die dit later dan mij gedaan hebben, hebben wel inmiddels al kunnen betalen en ook de kaart ontvangen.

Nu sta ik niet te springen om te betalen, maar die kaart mag onderhand wel eens komen.:)

 
Ook ik heb nog niets ontvangen buiten de bevestigingen per e-mail.

Dit zal wel de tacktiek zijn van C+

Kunnen ze weer veel geld binnen halen via hun dure 0900 nummer.

Ik probeer het eerst per brief.

Ik heb nog ergens een antwoordnummer van hun.

 
ik heb inmiddels twee kaarten binnen

een koste 19,95 was mijn eigen kaart

een kaart moest op een ander adres dat koste 39,90

en een kaart moest een ander adres en een andere naam en dat koste 64,90

die moet ik nog betalen

maar de grootste verrassing is dat ik nu ook nog eens een rekening krijg van 3 maal 19,95 voor het settopbox pakket de zogenaamde service kosten ik d8 dat dat al in de kaartprijs zat en het mooiste is twee kaarten lopen tot 28 feb

en degene die ik nog moet betalen tot 31 maart maar ik heb die twee kaarten deze week pas gekregen ik moet dus service kosten betalen voor een maand waar ik de kaarten nog niet heb gehad leuker kunnen ze het niet maken

herbies

ps de nieuwe kaart is rood

 
Ja da's wel raar. Ik zou er even met ze over communiceren, want het klopt niet. Indien je de kaartwissel doet, zou vanwege de kosten van de kaart, het settopbox pakket het eerste jaar gratis zijn en pas vanaf het tweede jaar betaald hoeven worden.

 
wat ik niet begrijp herbies je hebt toch een bevestiging gekregen via mail met daarop alles aangaande het abo wel op naam of niet en het toch uit eindelijk te betaalen bedrag ?

vind het zowiezo wel een beetje vreemd allemaal als ik voor een kennis naar kaarten wissel ga daar gegevens in voor moet hij ook meer betaalen dan ik voor mijn kaartje het einige wat ik kan bedenken wat er anders kan zijn is dat ik het setop pakket wel betaald had en hij niet maar dan zou ik dat nog even weer moeten na kijken

ps de irdeto 2 kaart doet hier nu ook niks meer heeft wel gedraait

ik kijk het nog even tijdje aan voor dat ik ga bellen vertik ik eigelijk ding hoort gewoon tedraaien heb er met de oude kaart ook nooit achteraan tehoefen bellen maar dit is nu hopeloos ze verdiennen nu hun abo geld wel weer aan de telefoon kosten terug

 
ja die mails heb ik gekregen en nog even naar het overzicht gekeken en er staat niks over die 19,95 in

moet ik ze maar eens bellen

wel vervelend dat ze hun werk zo slecht doen

dat bellen zal wel weer een 009 zijn voor veel geld

herbies

 
Ja dan zou ik ze zeker maar eens bellen. Ik ook gedaan, ook met de mededeling dat allerlei mensen die na mij de kaartwissel ingevuld hebben eerder een kaart hebben dan ik.

Daarop werd mij gezegd dat ik een acceptgiro had moeten hebben gekregen die ik dus nooit gekregen heb.

Vervolgens was het commentaar dat die zeker verzonden was en dus wat mis moest zijn gegaan in de post. De enige oplossing was eenmalig handmatig het bedrag van 44,95 overmaken.

Uiteraard heb ik de medewerkster vertelt dat het niet zo kan zijn dat ik de enige ben want zo deed ze het voorkomen, omdat ik forums lees en zeker nog van 5 a 6 mensen weet dat die hun kaart niet ontvangen hadden, noch een acceptgiro.

Reactie: Nou meneer ik kan me echt niet voorstellen dat er zoveel mis zou gaan bij de acceptgiro's die zijn hier allemaal verstuurt, maar het gaat nu om u en de acceptgiro is verstuurt en volgens u heeft u die dus niet ontvangen (wat dus ook zo is), want bij mijn gegevens kon ze zien dat de betaling niet binnen was. Indien er betaald zou worden had ik binnen 2 weken mijn kaart zei ze.

Geweldig! Wat een prutsers, het gaat bij hun fout en de klant krijgt maar de schuld of word in elk geval niet geloofd.

In plaats van effe een nieuwe acceptgiro te sturen....... nee klantvriendelijkheid en service hebben ze nog altijd niet geleerd.

 
Ja en nu heeft C- alle verhuizingen en de daarbij geldende bedragen ontvangen en nu gaan ze het volgende doen.

"Wijziging Set Top Box-pakket, ook voor huidige klanten

Per 1 mei 2005 wijzigt het Set Top Box-pakket. De service van dit pakket zal worden uitgebreid. Tot op heden werden kosten in rekening gebracht voor bijvoorbeeld het doorgeven van een verhuizing. Dit wordt vanaf nu kosteloos aangeboden. Ook zijn de kosten voor het bellen met de servicelijn verlaagd.

De prijs van dit pakket zal vanaf 1 mei € 2,50 per maand bedragen. Dit bedrag wordt eenmaal per jaar geïncasseerd à € 29,95. "

Bron C+ site

 
Ja ik las het al, geweldig he?

Zoals ik al zei, klantvriendelijkheid en service zijn nog altijd niet bekend, integendeel.....

 
ik heb dus ook geen acceptgiro ontvangen.

Ik ga nu dus hele c+ opzeggen, ook de seca abbo kaart, waar ik jaren maand in maand uit het abbo voor betaal.

Ze kunnen de pot op, met hun kaarten en blabla, ik ga niks bellen.

Jij bent niet de enigste black tiger, ken er tig meer die geen acceptgiro hebben gehad.

 
Geen beeld meer op TMF dus de uitschakeling is begonnen.(ird1)

franshals

 
Voor het eerst dat ze eens op tijd uitvoeren wat ze beloofd hebben.

Ik heb op 22-02-05 twee maal de bevestiging per e-mail van mijn aangemelde kaartjes gekregen.

Ook ik heb nog niets ontvangen, geen acceptgiro en uiteraard dan ook geen kaartjes.

BT, zijn wij dan de enige?

Als je C- moet geloven kan het dus niet anders. Zij maken geen fouten.

OK, ik heb meer dan tien keer een adreswijziging gestuurd. Ook dit is nog nooit aangepast. Nee fouten maakt C- niet. Het zijn de abonnees die het niet snappen.

Ik heb een brief gestuurd met het verhaal erin.

Als zij zulke fouten maken, ga ik geen duur 0900 nummer bellen, tenzij dit volledig vergoed wordt.

Ik heb jaren het set top box pakket voor deze kaartjes betaald. Ik vind dit al duur genoeg voor geen service.

Ik wacht maar af.

Ik heb nog een seca kaart. Maar het is lastig.

 
Eigenlijk wil ik ook nog even afwachten en Dirk, als je CP's reply ziet, dan zie je ook dat wij lang niet de enigen zijn.

Er zijn er tientallen.

Als ze nu al beginnen met dingen uit te schakelen zijn ze dus gewoon fout bezig. Ik kan nu wel het bedrag gaan overmaken, dan heb ik tenminste nog een irdeto2 kaartje, alhoewel het belachelijk is dat je daar zelf voor moet gaan bellen en doen.

Ik wacht dus ook nog even af met betalen ze zullen wel meer klachten krijgen.

 
Net5 en Veronica ook niet meer op irdeto1 te ontvangen.

ze zetten er vaart achter.....

hier zijn ze wel snel mee.....

franshals

 
Als ze zo snel doorgaan twee per dag is het over een paar dagen gewoon afgelopen, kijken wat er morgen aan de beurt is.

GR

 
Vandaag eindelijk mijn kaart binnen gehad.

Boets

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan