Uitlezen mocs

J

Josje01

Hoi, heeft iemand een progje waarmee je een mosc-kaartje mee uitlezen kan?? Het gaat mij hoofdzakelijk om de 0c 0d 0e om deze te kunnen zien na een update ??

 
Ga loggen met windecrypt of wallbanger ,de update's die je dan ziet zijn plain en hoeven dus niet gedecrypt te worden.

Je kunt loggen met een "ouderwetse"season interface of met de season2.

 
tech volgens mij bedoelt hij het om een kaart uit te lezen en niet met een geldige ppua met 01 key de keys te loggengr jaap

 
JosjeO1 DAT programma bestaat progoff 1.3 hier mee kan je de hele kaart binnen 5 min uitlezen van A tot Z mk1 ppua tot aan het UNIQUE ADDRES toe

 
@ Mukkes, kun je ons eens uitleggen hoe je dat doet in Progoff? Want zover ik weet bestond er nog geen programma waarmee je dat 'gewoon' kunt doen. Mk01 uit originele kaart halen is verdomd moeilijk en zonder logger niet eens mogelijk met alle kaarten (hangt af van waar je previous record staat!)

Als het waar is wat je zegt is dat de Howly Grail part II.

Greetz, Marciemarc

 
marciemarc ik werk dit liever even per email af en die zie ik bij jou niet staan

 
mukkes ZOU JIJ MIJ DAAR OOK INFO OVER WILLEN GEVEN

SATFREAKHOLL@HETNET.NL

 
In de download en link sectie heb ik de link naar Progoff1.3 gezet. Ook 1.4 is hier te vinden, en een uitleg over het programma. Kijk bij MOSC Utils. Als ik uitleg heb gehad van Mukkes dan zal ik het hier doorgeven, en eventueel een soort van FAQ schrijven, ik ben benieuwd!

Greetz Marciemarc

 
Als je die FAQ schrijft, doe het dan aub hier en niet in het FAQ forum aan gezien Seca heel erg gevoelig ligt bij de C- jongens.

We zijn ons toch al een beetje aan het beraden of we niet een deel van dat FAQ forum moeten gaan afsluiten en onder Special Member toegang moeten gaan zetten.

We willen hier immers wat langer blijven als een paar weken als het even kan.:)

 
ik heb verleden week een mosc kaartje geladen met

versi 14 en deze heeft autom. de landencode veranderd.

kan dit ergens veranderd worden zodat we niet telkens met cardmaster plus de rekord 1 terug moeten aanpassen .(andes heeft men geen beeld met een gewoone seca doos ,en WEL beeld met een ci) gr prutserjo

 
ik gebruik dat progje niet, maar probeer eens met een hexeditor te zoeken op die landencode-string (in de executable van het programma). Kun je em wellicht patchen ;-). Je kunt het programma ook even mailen, en vermeld dan welke 01 record hij schrijft kan ik het zelf even proberen te doen.

 
met progoff kun je niet zomaar de keys uitlezen er moeten al fouten (niet echt fouten maar b.v een 90 in de record of key staan voor de key die je wil lezen) als dit niet het geval is leest progoff helemaal niks.

 
dit moet maar worden dood gezwegen op dit board want op de franse en spaanse boards word er meer dan genoeg over gepost met een gebruiks anwijzing en al en om probleemen te voorkomen met dit board en je eigen kaart , het geheel is niet zonder gevaar voor je eigen kaart,ik heb er ook al een opgebrand,]

dus bij deze wil ik het hier bij laaten , en ook de mailtjes van , ik wil!!! en ik moet!!!!! worden niet beandwoord

 
nog effe een berichtje achteraf

ik heb van de ontwerper van de Nederlandse versie vernomen dat er nog een fout in het nano beta gedeelte zit.

zodra dit foutje is opgelost kom ik hier op terug,deze fout zit ook in de Franse en Spaanse versie.

het betreft na uitlezen kaart en mk01 weigert kaart alle dienst,het probleem is onderkent en wordt door de ontwerper z.s.m. opgelost

ondertussen advies blijf er van af.

sorry boys maar nog ff geduld.

 
Nogmaals een waarschuwing....

Reeds op vele boards zowel hier als in het buitenland word het gebruik van ProgOff ten strengste afgeraden. Dit omdat dit het enige programma is wat je gehele kaart wist wanneer je bepaalde commando's gebruikt.

Verder zijn er genoeg programma's die hetzelfde kunnen wat ProgOff doet dus waarom een risico nemen.

Er word zelfs geschreven dat het programma wel eens van een familielid van Freek zou kunnen komen.

Knappe koppen hebben het programma geanalyseerd en komen tot de conclusie dat het programma niet een bug bevat maar dat dit met opzet in het progje geprogrameerd is.

Dit is een mijn opinie na veel email contacten met mensen uit Italie, Spanje, Frankrijk en Engeland die dus ook het dupe waren van een kaartje die nu voledig leeg is op de ATR en Serieelnr na.

Dus u bent gewaarschuwd......

 
Inderdaad werkt progoff soms. Soms heb je je kaart vol met ghostproviders staan. Wanneer je de handleiding over het trekken van keys goed doorleest lukt dit altijd. Je moet alleen soms beginnen in de Seca records wat een risico inhoudt als je niet precies weet wat je doet.

Gebruik progoff dus niet.

MTB

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan