united recordings

@Hangslot, nu moet ik eerlijk zeggen dat ik er niet veel bruikbaars zie staan?

De meeste mappen in de muziekdir heb ik eens bekeken, maar ik kom daar enkel ra en rambestanden tegen van slechte kwaliteit, en de wma's zijn ook maar 48kb.....

Valt me deze keer een beetje tegen van je... :biggrin::biggrin::biggrin: :draai:

@Freggel,

Ja, ik schaam me voor de kwaliteit:ziek:, maar waar het me meer om ging is dat een bedrijf in deze busines hier zo slordig mee omgaat:neenee:.

Hangslot ik maak ook wel eens zulke fouten, misschien nog wel grotere! ;)

Maar ik heb dus blijkbaar je boodschap verkeerd begrepen, is idd slordig om je site zo open te hebben liggen, ik wou dat Cplus dat eens deed, daar kom je maar niet binnen ;)

Zo en nu ga ik verder met het zoeken van mp3'tjes....

Zo komt C+ dus niet open je moet niet naar mp3 zoeken maar naar Seca2.

;)
Nr.10

Als je nog werk zoekt: hiero! En de "inside information" kan je altijd bij mij kwijt!

Maar nou ben ik zo dom om onder de verstuurde Email met daarin de sollicitatie naar de baan, te ondertekeken met Freggel1 :stupid: :stupid: :stupid:

Het is natuurlijk ronduit schandalig dat jullie zulke slechte kwaliteit durven te posten.
Maar...
Is het niet opgekomen in jullie dat ze dat express doen? Als je nl een nummer (wat helaas niet de beste kwaliteit is) hoort, en dan het toevallig errug goed vind... dan ga je het kopen!

G

(ps freggel, waar blijven mijn films?)

Originally posted by BiG_G
G

(ps freggel, waar blijven mijn films?)

Ik ben er mee bezig G ! Geduld is een schone zaak! ;)

Voor de rest hierover krijg je van mij een pm... :biggrin:

Ik heb u brief zojuist voor me liggen. Helaas bent u voor ons niet de juiste persoon dit komt omdat u teveel van "extreem mooie tieten" houd.
De kijker is van ons gewent dat wij dit niet uitzenden. Onze voorkeur gaat dus uit naar iemand die meer van films houd die bij andere providers op de plank blijven liggen met een dikke lag stof.

Met vriendelijke groet,

De directie -> alias Nr.10
;)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan