Unlocken Siemens C25

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Hoihoi.

Ik kon Ronald per email niet bereiken maar misschien dat iemand anders me helpen kan.

Ik moet een Siemens C25 ge-unlocked hebben. Kabeltje heb ik, maar ik zoek een geschikt programma'tje. Ik heb er diverse maar die vertrouw ik niet omdat ik weet dat een van die dingen de telefoon naar een service-mode of zoiets zet in elk geval doet ie het dan niet meer.

Op de sticker in de telefoon staat ook L5 dus ik denk dat dit het type is.

Wie kan me een goed unlockproggie bezorgen voor deze versie wat ook goed werkt zonder problemen?

 
Heb je het alvoor elkaar ?? of heb je nog een programma nodig ??

 
Ja graag, nog nodig want ik heb het nog niet voor elkaar.

Dus als je een programma hebt voor dat type en die softwareversie zou ik er erg blij mee zijn.

 
Ik hoor graag of het gelukt is..

 
Nee helaas, proggie ging maar tot software versie 53 en als het proggie gelijk heeft, dan heeft mijn phone softwareversie 70.

Toch in elk geval al bedankt voor het sturen van het proggie.

 
// Siemens C25 C28 v61 Unlocker //

heb je hier wat aan ??

m.vr.grt. SPJ........

 
Waarschijnlijk wel, waar kan ik die vinden?

 
Thanks, maar deze is voor de v61 software, ik heb de v70.

 
Ik heb nog ff goed rond gekeken voor je , maar helaas heb ik dat niet voor je............sorry !

m.vr.grt. SPJ........

 
Geen probleem, bedankt toch voor de moeite die jullie gedaan hebben, ik heb zelf ook nog eens gezocht maar een Siemens met v70 software schijnt op het net toch niet zoveel te vinden te zijn. Dus ook een unlocker niet tot nu toe.

Dan moeten we maar even wachten tot we boffen en er eentje uitkomt.;)

 
Ik ben er uit, met dank aan Ronald door een truukje met het imeinummer ben ik er achter gekomen dat het softwareversie 10 is. Het eerste mij toegestuurde proggie had dus moeten werken.

Waarom hij rare tekentjes geeft en v70 is mij een raadsel, ofwel mijn kabeltje is stuk, ofwel het interfaceje (want daarmee doet ie het ook niet) of er deugt iets niet aan de soft van de foon.

Nja, dan gaan we Liberbel maar eens beziebelen of die de lock er af willen halen, toestel is meer dan een jaar oud, alleen hoop ik dat ze er niet te lastig over doen en bestaan geen aankoopbonnen meer van. En ze kunnen daar nogal zeiken, ik kan het weten want ik heb er gewerkt. :)

 
en anders op de haagse markt voor 'n tientje.....klaar terwijl je wacht.

m.vr.grt. SPJ.........

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan