Unlocken Sony/Ericsson K-700i

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.802
Waarderingsscore
1.014
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Leuk toestelletje van een kennis van me.

Originele provider is Orange geloof ik, maar de Ericsson toestellen staan niet in de utility's die laatst hier besproken zijn voor bijv. de Nokia's.

Weet iemand hoe deze te unlocken en wat je er eventueel voor nodig hebt?

Eigenaar wil zowieso toch al een datakabel kopen om bijv. ringtones en andere dingen mee te doen op zijn telefoon.

Heb je daar genoeg aan of moet je een aparte flashkabel hebben of moet er iets anders gebeuren?

Aan de hand van het antwoord en de mogelijkheden zal eigenaar dan gaan bekijken of hij alsnog gaat unlocken of dat ie maar afwacht voorlopig.

Alvast bedankt!!!

 
poesz ..

wat je moet doen.....

soldeer de flash er tien keer uit en in..

monteer het display er achterstevoren in,, ( Geeft geen melding meer van incorrecte sim)

maak em dicht, en tape de afgbroken palletjes onzichtbaar af.

doe 10 weesgegroetjes....

bel bij je kennis aan, en loop vervolgens hard weg..

houd je ons op de hoogte?? :biggrin::biggrin::biggrin:

 
Deze telefoon kan geunlocked worden met een T28 datakabel.

Je hebt wel internet verbinding nodig en een account want 1 unlock kost je een credit.

Misschien kan ik iemand in de buurt vinden van deze persoon die hem kan unlocken want voor 1 telefoon een credit kopen is erg duur.

Unlock kost ongeveer 15 euro.

 
Hmz... thanks Remco.

15 euri zal ie er waarschijnlijk wel voor over hebben het is een mooi toestel, maar deze jongen woont ook hier in de buurt, heb hem echter afgeraden om via internet dingen te gaan unlocken.

Nu zie ik wel eens vaker bij de PC beurzen van die mensen staan die beweren alle toestellen te unlocken.

Is dat een goed alternatief dan in dit geval? Want 28 november is hier in Maastricht weer zo'n computerbeurs en daar staan ook altijd wel van die gasten dan kan ie hem daar evt. laten unlocken of zouden die het niet kunnen? Want over het algemeen ligt er geen internetverbinding bij die beurzen hier.

 
Ik ken best veel unlockers en een hele goede in Limburg zit in Hoensbroek.

Ik kan je de link van zijn homepage wel mailen als je dat wilt.

Er zijn veel unlockers maar er zijn er maar weinig die ook unlockgarantie geven.

Ik kan navragen of iemand op die datum op de beurs staat.

 
Ja als je wilt dan zou ik die link graag hebben.

Betreffende zou gisteravond langs zijn gekomen maar is tot nu toe nog niet geweest dus misschien komt ie nog wel, misschien ruilt ie zijn telefoon wel weer tegen een andere.

Maar om een goede site van hier in de buurt te kennen is nooit weg, gezien er wel eens meer mensen hier komen met zo'n verzoek.

 
Hee BT,

Heb je een paar adressen in de stad gestuurd.

Zie PM

Appie

 
Posting was van verleden jaar, maar geen probleem, thanks voor die adressen, waren me wel bekend inmiddels.

Fijn dat er nu hier ook van deze winkeltjes liggen.;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan