Dat het een programma is voor een bepaalde kaartlezer dat snap ik ook wel @woutje, maar dat wil volgens mij niet zeggen dat de software speciaal voor deze programmer geschreven is, ik ben gewoon zoekende naar een goed progrmma dat wellicht de seca2 kaart uit kan lezen, en dan loop je ??nmaal tegen dingen aan waarvan je niet zeker weet of dat het wel of niet werkt.
En als je dan gaat zoeken naar iets omdat je dat gelezen hebt op een ander forum, en je typt dan ??n en ander in de zoekfunctie van google, en je komt dan bij de eerste de beste site uit waar ze zeggen dat ze, ik dacht in amerika, dat ze alle kanalen open kunnen krijgen voor 69,- dollar, dan ga ik verder zoeken want daar zit iets achter, en als je dan weer tientalle malen weer op zo'n site uitkomt dan wil je de moed al opgeven, maar dan toch vindt je nog een site waar je alles kunt lezen betreffende unlooper en downloaden, dan ga je dat doen.
Daarna mijn kaartje uit de decoder gehaald en kijken of er iets werkt... de mastera werd door het programma herkent, maar ging waarschijnlijk niet lezen, (wellicht te weinig geduld),
en dan ga je, omdat je denkt anderen zijn hier ook mee bezig, een vraag stellen hier op dit board, in de hoop dat een ander hier misschien ook mee bezig is?
Ik ga dus nu niet zeggen dat ik alleen bezig ben, dat is het niet, maar ik zou dus wel willen dat er eens meer lieten merken dat ze ergens mee bezig zijn, wat hun bevindingen zijn ,of wat er bij hun niet lukt.
Want zoals ik in het begin al zei, ik en ook een ander kan het niet alleen, want ik heb al zoveel gevonden, zoals een half jaar terug al locutus en de borgcube, maar er wordt op dit moment hierover totaal over dit soort dingen niet gediscuseerd!
Zoals ik al zei ik ben nogal nieuwsgierig en ik probeer nu eenmaal bijna alles uit wat ik vindt van hetgeen wat ik zoek met de opties seca en dergelijke.
Kortom ik zou graag zien dat er wat meer over dit feit gepraat werd.