Up/Downlink Magazine maart 2023

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.809
Waarderingsscore
1.017
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Het maartnummer. Het Up/Downlink Magazine nummer 5 van 10 maart 2023.

Voorwoord
Hoera! Na veel uitzoekwerk en e-mailverkeer is het gelukt weer een rotatinglijst voor een draaibaar systeem uit te brengen. De wereld is immers groter dan Astra 23,5 oost. Versta je de taal niet? Probeer op je smartphone eens een (Google) Translate-app (met foto en micro). Verbazend…

In dit nummer onder andere:
  • Delen van Friesland onvoldoende dekking DAB+, vooral Waddeneilanden;
  • Half miljoen Belgen hebben illegale IPTV, ontvangers te koop in Antwerpse winkels;
  • Ziggo ziet nu geen reden verder te ‘verglazen’;
  • Ziggo verhoogt tarieven per 1 juli met gemiddeld 8%;
  • Tiende EU-sanctie verbiedt meer zenders van RT en Sputnik;
  • DemonEditor, een sateditor uit Belarus, nieuwe updates
  • Veronica kletst te veel.
 
Met mij is alles goed. Maar de Up/Downlink magazines worden door Hans van Hans zenderlijsten gemaakt als ik me niet vergis en er is geen nieuwe verschenen in april.
Ook zie ik geen nieuwe zenderlijsten in april meer.

Hans heeft naar een vervanger gezocht maar er waren geen vervangers te vinden dus het kan best eens zijn dat het gedaan is met de zenderlijsten van Hans en de Up/Downlink, tenzij voor die laatste iemand dat over neemt.
 
  • Leuk
Waarderingen: edbe
jammer ik genoot altijd van het blad.
 
Ja velen van ons. Hopelijk gaat er nog iemand mee door want het was zeker interessant.
 
Dank je wel @Tech fijn om te zien dat er toch iemand mee door gaat.

Blijft dit nu op deze manier of gaat men nog een andere download sectie regelen?
 
Ai... ik lees net in de Up/Downlink dat dit de laatste is en er alleen nog met de zenderlijsten doorgegaan wordt.:(
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan