UPdate canal+ card

A

arjanhs

Ik probeer mijn kaartje te updaten, heb camd3, camx en newcamd geprobeerd, geen enkele wil mijn kaartje updaten, wie heeft er tips.

Ik weet even niet uit mijn hoofd hoe je zo 1,2,3 newcamd weer moest zetten, maar volgens mij staat die juist ingesteld om je kaartje te updaten.

Laat hem anders met die emu een tijdje op sbs6 staan bv.

Maar een vraagje erbij, hoelang is het geleden dat je kaartje de laatste update heeft gehad?

Want als het langer dan twee maanden geleden is dan moet je hier zijn. ;)

Even zoeken in de threads hier kan ook geen kwaad, er zijn diverse topics over een originele kaart en canal+ kaart.
Ook met duidelijke uitleg hoe je newcamd dan moet instellen, want radegast staat er standaard wel goed voor, newcamd bij mijn weten niet, maar misschien dat dit in nieuwere versies wel weer is, heb die al een tijd niet meer gebruikt.:)

Nou vorige maand heeft newcamd nog gewerkt voor mijn update, maar deze maand lijkt hij niet meer te werken, dus ik heb wel een goede config, hij wordt alleen niet geupdate.

Da's vreemd. Je hebt niets gewijzigd qua settings, emu instellingen of andere dingen?
Je zou kunnen proberen via internet een heractivatie aan te vragen, ik ga er hierbij van uit dat je je registratieformulier voor de kaart naar Canal+ opgestuurd hebt.

Als dat niet helpt, dan eens in een ontvanger van familie/kennis proberen, als dat ook niet werkt, dan zul je Canal+ eens moeten bellen met de vraag wat er aan het handje is.

Dat kan idd wel eens gebeuren met newcamd, heb je zoals Black Tiger al vroeg soms Radegast opstaan? Want daar gaat het feilloos mee. ;)

Het is geen nieuwe kaart, dus het registratie kaartje is al een hele tijd terug er op geplaatst, ik heb zojuist een re-activatie puls op gevraagd, en ga het anders eens bij een kennis proberen in een box met een aston module.

Maar ga eerst nog eens radegast proberen, kan ik deze binnen Gemini installeeren, en dan gelijk gebruiken, of moet er nog wat in de config aangepast worden ?

Ik heb Hydra draaien, eerst met radergast, maar daar kreeg ik geen update mee.
Toen hed ik er newcamd bij gezet, updates kwamen nu binnen.

Sinds een week heb ik ook geen Radergast meer alleen Camd3 en Newcamd als primaire Emu.

Heb nu nog beeld dus is het afwacjten.

Groetjes Bert

Normaliter hoeft er niets aangepast in de radegast config, wel moet je even controleren of de kaartlezers geactiveerd zijn.
Ook klopt het dat het bij radegast wel eens wat langer duurt voordat update maar hij doet het wel.
Toen ik mijn kaartje in de Dream had, zette ik hem normaliter op sbs6 of Ned2. Nu staat ie netjes in de Nokia 9600 te draaien met een Aston.

Ik heb de laatste newcamd gedownload (6.05, en had 5.28) en heb nu de update binnen gekregen, bij radegast kreeg ik helemaal geen beeld, maar voor deze maand is het probleem dus opgelost, maar blijf het vreemd vinden dat de oude config van newcamd niet werkte.

Zet er Radegast 3.0 final op. Zet 'em op een NL zender en doe een cardupdate. Dan werkt het de update. Met Radegast 3.0 is het zeer waarschijnlijk dat je niet goed kunt opnemen.

Het is een idee om een PLi image erop te zetten. Dat kan automatisch als je Dream aan internet hangt. (Werkt het niet? Dan eerst wat memory vrij maken door plugins en emu's eruit te gooien.) Dan de Mgcamd erop zetten en de updates werken weer automatisch. En het opnemen gaat ook weer prima.

Tenzij je het zonderlinge probleem hebt dat de Mgcam net werkt... Maar dan kan je op Newcamd terugvallen.

Je Dream is dan ook meteen weer helemaal up to date.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan