Update witte kaart.

B

blokr

Slimme vraag van iemand of ik al een update heb gehad! Nee dus. Staat nog op 31-10-2003. Iemand die weet wanneer een update wordt verzonden?????

Greetzzz.

ohjee... denk dat je kaart volgende maand zwart gaat!!! want volgens mijn worden de update's de eerste 2 weken regelmatig uitgezonden..

Ik hoop het niet voor je blokr dat hij op zwart gaat, we wachten het af

sterkte gogo

Laten we er maar vanuit gaan dat het van die eerste twee weken een geintje is, maar ik ben wel eens benieuwd wanneer die updates de lucht in gaan. De maand is nog niet om, dus .....

Greetzzz.

Ik heb mijn up toch al binnen hoor:)
ok orgi kaartje maar toch ze zijn er al wel

woutje

update key ed worden binnen elk half uur verzonden gedurende de hele maand ben dus benieuwd ?gaat de witte kaart dan toch op zwart ?success

haha ptje, dat kan ook nog ja :biggrin:

maar ehh
probeer die kaart eens in een andere module, tuner combinatie.

In watvoor tuner heb je die kaart erin zitten?

ups komen al vanaf begin van de maand, voor de volgende maand al binnen, dus normaal gesproken had je die alang binnen moeten hebben.

Net ff C+ gebeld, maar de ups voor de ppua range waarin de witte kaarten zitten sturen ze na 14 oktober pas..

En over de vorige reactie heeft hij een tijd over moeten nadenken zeg, die denktenk....

Originally posted by blokr
Laten we er maar vanuit gaan dat het van die eerste twee weken een geintje is, maar ik ben wel eens benieuwd wanneer die updates de lucht in gaan. De maand is nog niet om, dus .....

Greetzzz.

De kaart even in een goede settopbox met orginele firmware of Astoncam douwen, dan moet hij wel uppen!

Gr Fred.

Originally posted by denktenk
Net ff C+ gebeld, maar de ups voor de ppua range waarin de witte kaarten zitten sturen ze na 14 oktober pas..

Foei, Denktank, waar is je hulpvaardigheid gebleven...lol

@Fred

Via de Astoncam inderdaad net de update binnen gehad. Dus de autoupdate via de kaart werkt gewoon.

Greetzzz.

en waar kreeg hij het dan niet in ? (die update)

In de UCAS niet. Beetje raar, want die ondersteunt ook gewoon S2.

Greetzzz.

idem dito , geen kaart gezien deze week, wel mailtje naar pap gedaan , maar geen respons.
leven nog op hoop , maar wordt stillaan wanhoop.Enfin ,we zien wel.... alhoewel we zien niets...........

Originally posted by blokr
In de UCAS niet. Beetje raar, want die ondersteunt ook gewoon S2.

Greetzzz.

Ja de ucas....

Het updaten van de kaart in het ucas slot geeft nog wel eens problemen, Tetra en penta 1.05 zou minder problemen geven met het Seca updaten..., gewoon testen welke goed werkt.

Gr Fred.

als ge een mail stuurt krijgt ge identiek hetzelfde antwoort en dat is
ok thank you sir
en niets anders hoeveel mails dat ge ook stuurt daarom ben ik er met de dag zeker van dat het volledig nep is

tendoryu

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan