Update witte kaart.

@tendoryu

Zou er geen auto beantwoorder op dit email adres zitten?, i.v.m de grote drukte???

Maar inderdaad, je moet ermee uit kijken 140 euro is niet niks..hehehe

Gr Fred.

Ach scams zijn er al zo lang als er satelliet is...:)

Je neemt een groepje mensen, waarvan je enkele (liefst onder verschillende namen) op verschillende forums laat posten dat ze een 'witte' kaart hebben gekocht.

Er zijn altijd mensen die dat geloven, en ook zo'n kaart bestellen a 140 euro...
Vervolgens incasseer je het geld, verdeeld het in je groepje en gaat lachend een pilsje drinken in het caf? op de hoek...:):)
(of als je het echt goed doet een wel 'verdiende' vakantie)

Grtzz FranX

He Franx....

Ik heb je deze werkwijze eens in vertrouwen tijdens een pilsje in de kroeg verteld nou moet je dat niet direct hier aan iedereen gaan zitten vertellen anders moet ik die pilsjes voortaan uit mijn eigen zak betalen in plaats van het zwarte geld uit de witte kaart pot :)

ge hebt gelijk en daarom wil ik ook iedereen er attent op maken om niks te bestellen bij pap

gr tendoryu

Wie zijn de leuke mensen die dan wel een kaartje hebben.................

Lijkt me wijs om voorlopig inderdaad even niks meer te bestellen tot er weer kaarten aankomen!

Greetzzz.

heb jij dat kaartje dan gezien ptje ??
enzo ja deed hij het ook ??
en hoeveel waren dat er dan die je gezien hebt ??
en hoeveel daar van werkten dan ook nog ??

Originally posted by blokr
Lijkt me wijs om voorlopig inderdaad even niks meer te bestellen tot er weer kaarten aankomen!

Greetzzz.

Maar hoe heb jij dan die kaart in handen gekregen ? Je kwam er namelijk al mee voordat de site van deze Griek bekender werd in satland en je bent op dit moment zo beetje de enige in heel Europa welke een werkend exemplaar in handen heeft gehad.

Ik weet bijvoorbeeld dat deze kaarten in Brussel genoeg te krijgen zijn...heb je hem misschien op deze manier bemachtigd ?

Rienk,

Ik heb zo`n kaart niet. Ik geloof er ook niet in, tenzij het een mosc is, waar het chippie van in een andere kaart is gelegd. Ik geloof niet in een hack op dit moment. Ik bedoelde het lolletje ook negatief, niet positief................

@Satwatcher:

Via 'Papa' besteld en ook binnen gekregen. Nu 3 weken geleden. De link naar Papa heeft hier al een paar maanden geleden een keer gestaan. De Brusselse weg is mij onbekend. Is daar meer info over ?? Wie weet dat die weg ook naar Papa leidt!!

Greetzzz.

Ik ga met Satwatcher wel in de kroeg zitten lallen...

"Paaaapaa jij bent de liefste van de heeelee wereld..":biggrin::biggrin:

Grtzz FranX

Hoi ,
Maar in die kroeg is het tegenwoordig ook niet meer alles met de ?????????????????.
Ben je nog meer kwijt als 140 ? ;)
Dus het is maar hoe je het ziet.
Iedergeval heb ik een hoop plezier met ........ sterkte
Groeten ben bye bye ;)

wie zou mij de link willen mailen waar ik dat kaartje kan bestellen..

bvd

Ik denk dat er nu iemand in de zon zit op een heel warm eiland ,schaterlachend hoeveel geld deze hoax binnen gebracht heeft.Ben ik even blij dat ik nog geen kaart besteld heb.De sites van pappa zijn niet meer te vinden,blijkbaar werd het m te heet onder de voeten hier.

Site van pappa is er nog gewoon hoor,sat11.Misschien een verkeerde url doorgekregen ?

Het is goed dat Blokr zijn kaartje werkt perfect. Ik wacht al 3 weken op mijne card van Papa.
Hij zegt iets daag "you are in the list for shipment"....

Ik hoop so!

ik zal het anders stellen u bent uw geld kwijt
zoals ik met andere gesproken heb is het zeer waarschijnlijk dat er enkele die hun geld willen sparen gewoon gepost hebben dat ze hun kaart gekregen hebben om zo uit te vissen of andere hun kaart zullen krijgen als dat niet het geval is ja dan heeft deze persoon 140euro gespaart

tendoryu

Er zijn nog ergens anders white cards te krijgen blijkbaar.

Dit kreeg ik vandaag binnen in word doc en is ook te vinden op diverse mailing lists.

DIRETTAMENTE DALLA POLONIA QUESTA SCHEDA HA LE STESSE CARATERISTICHE DELLA V7 CON LA VISIONE DEL PACCHETTO FULL
HA DUE PPUA ATTIVE PER 12 MESI PBM FULL .
PER LA PPV BISOGNA INSERIRE 3 INS SUL BLOKER 167876 CHE VERRANNO FORNITI NELLA CONFEZIONE .
COSTO E DI EURO 120.00 IN CONTRASSEGNO
NON SIAMO RESPONSABILI DELL?USO IMPROPIO .

SCRIVERE A sky200311@libero.it

Ze zijn wel al gezakt in prijs h?

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan