updaten naar W8.1?

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
16 aug 2002
Berichten
2.319
Waarderingsscore
6
Punten
38
Leeftijd
60
Locatie
Veluwe
De laatste tijd "zeurt" mijn PC om te upgraden naar Windows 8.1
Echter ik draai nu gewoon Windows 8, met daarover heen Stardock Start8.
Dit bevalt uitstekend. Daarom upgraden of niet?
 
hangslot;230826 zei:
De laatste tijd "zeurt" mijn PC om te upgraden naar Windows 8.1
Echter ik draai nu gewoon Windows 8, met daarover heen Stardock Start8.
Dit bevalt uitstekend. Daarom upgraden of niet?

Ik heb windows 8.1 erop staan hier bevalt me wel.
Heb ergens gelezen dat ze deze maand uitkomen met een update voor windows 8.1.
Met meer het uiterlijk van windows 7 dus met weer de start button.
Hoe dat uit gaat pakken weet ik niet met Stardock Start8.
 
Ik heb deze week een nieuwe pc gekocht voor mijn ouders en die draaide nog onder windows 8, en heb hem geupdate naar 8.1, en je hebt dan inderdaad het "oude" bureaublad terug.

Mij bevalt het tot nu toe goed.
 
Heb ook 8.1 erop en bevalt me prima.
De 8 met starhulp heb ik ook gehad ben toen weer terug gegaan naar 7.
 
Nog sterker als je niet update naar Windows 8.1 krijg je geen updates meer.

En dat gaat over 1 maand in.

Dus updaten
 
Wat een bullshit. Nog maar weer een reden te meer om bij windows 7 te blijven.
Ik haat het als een OS me gaat vertellen wat ik wel en niet zou mogen updaten.
Is trouwens bij Win 7 ook al voor een deel zo.
 
Tja, toch maar de upgrade gedaan.
Alle inloggegevens weer weg, de meeste wachtwoorden kwijt. En......ik zie geen verschil.
Stardock Start8 had het dus al eerder voor elkaar dan Microsoft.
Zucht, was weer zonde van mijn tijd, maar ik ben weer bij.
 
Black Tiger;230850 zei:
Wat een bullshit. Nog maar weer een reden te meer om bij windows 7 te blijven.
Ik haat het als een OS me gaat vertellen wat ik wel en niet zou mogen updaten.
Is trouwens bij Win 7 ook al voor een deel zo.


Hehe heb je nog 1,5 jaar dan is 7 pleite en 9 gereleased.

Tja mensen blijven kopen he
 
Alle inloggegevens weer weg, de meeste wachtwoorden kwijt.
Nou lekker dan. Pfffff.

Guardian zei:
Hehe heb je nog 1,5 jaar dan is 7 pleite en 9 gereleased.
Dat denk ik toch niet. XP heeft vele jaren langer bestaan en is nu pas echt dood verklaard door Microsoft.
Vista bestaat ook al langer dan 1,5 jaar ondanks dat 8 al uit is.
De meeste bedrijven willen gewoon niet naar 8 en zullen 7 nemen. Dus ga er maar van uit dat die windows 7 zeker nog een jaar of 3 minstens gesupport zal worden.

Gaan ze eerder ermee stoppen krijgen ze de halve wereld over zich heen dus dat laten ze wel uit hun lijf.
En dan nog.... ik heb 1 windows 8 upgrade licentie liggen dus voor 1 pc kan ik mee. Maar ik denk dat ik eerder naar Linux zal overstappen als het weer stopt. Dan ben ik na al die jaren het MS geneuzel meer dan zat. Bij Linux heb je dat gezeik niet met telkens nieuwe software en hardware kopen.

De Win 8 pc van tegen die tijd gebruik ik dan wel voor m'n games.
Probleem opgelost.:biggrin:

Dus nee, mensen blijven niet kopen, althans niet als ze een beetje slimmer zijn dan de rest. ;)
 
Nou ik heb de laatste weken een beetje opgelet.

Massa's mensen laten zich een nieuwe PC-Laptop aansmeren omdat de support van XP wordt stopgezet.

De gehele reclame caravaan is uit het stof getrokken, in winkels wordt je kapot gebombardeerd.

Zelf koop ik niets nieuw zeker niet voor windows
 
En de media doet grof mee aan bangmakerij. Je bent niet meer beschermd? Was je dat voorheen dan wel? De ene update na de andere om lekken te dichten.het leek op een fietsband die door een doos punaises was gereden.

Dus advies, ren zo hard mogelijk naar de winkel en ga shoppen en gooi die verouderde zooi zo snel mogelijk weg. Onderhoud kost de gemeente miljoenen nieuwe nog veel meer.


Pfff ik hou het niet meer droog.
 
Ja als je de media moet geloven dan is windows XP meteen vanaf 8 april opeens buitengewoon gevaarlijk en werkt niet meer goed.
Ik hou het ook niet meer droog inderdaad.... van het lachen uiteraard. :biggrin:
 
Tja, WXP veilig? welk operating systeem is ?berhaupt veilig?
Ik heb er niet zoveel verstand van, maar zoals ik het zie is OS van Apple redelijk veilig.
Windows is nooit veilig geweest.
Maar ja, je moet wat, ik heb helemaal geen zin om me erin te verdiepen.
Ik koop een PC en die moet gewoon werken. Vandaar dat ik er al van baal dat ik van W8 naar W8.1 moest.
 
Os is net als Linux een afgeleide van Unix.
En ook windows is veilig of veilig geweest.
Het probleem ligt vrijwel altijd in de applicaties die er op draaien, zoals Internet Explorer, Flash, Java etc..
Dat is ook het probleem met Linux en Apple. Die zijn op zich niet onveilig maar worden steeds populairder en zo zijn er al een paar behoorlijke trojans geweest ook op die systemen, die dan toegang kregen via een applicatie.

Bedrijven moeten winst maken, daarom worden pc's sneller, blijft men operating systems verder ontwikkelen, gaan tv's en andere apparatuur niet meer zolang mee als vroeger, etc. etc. het is helaas vrijwel nooit meer zo dat je iets kunt kopen en er verder van kunt genieten zonder updates, upgrades, vernieuwing, of ander gezeur.
 
Black Tiger;230892 zei:
Bedrijven moeten winst maken, daarom worden pc's sneller, blijft men operating systems verder ontwikkelen, gaan tv's en andere apparatuur niet meer zolang mee als vroeger, etc. etc. het is helaas vrijwel nooit meer zo dat je iets kunt kopen en er verder van kunt genieten zonder updates, upgrades, vernieuwing, of ander gezeur.

Tja, ooit was er eens een tv van Philips die maar niet stuk wou gaan... :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan