Upgrade 5400 via Astra

W

wizzaerd

Werkt het nog wel?

Iemand wel eens geprobeerd?

Zo ja, welke versie wordt daar aangeboden?

Als je STB-upgrade in het menu kiest, begint het downloaden dan direkt of heb je nog keuzes?

 
@wizzaerd,

Niet echt...ik had m'n firmware gedowngrade naar 1.01.04 en na de eerste beste reboot van de receiver kreeg ik keurig de melding dat er nieuwe firmware beschikbaar was (1.01.10). voor een OTA upgrade maar na een halve minuut telkens de melding 'loading failed' ongeacht welke transponder.

Toen maar weer via de PC de STB geupgrade.

BTW: al op verschillende boards gelezen dat na een succesvolle OTA upgrade de settings corrupt/verdwenen waren.

 
Thnx Gizmo

Vandaar waarschijnlijk de aanpassing in 1.01.10:

Additional Function

- Revised OTA upgrade way.(Target Satellite Name Searching)

T leek me wel leuk om het eens te proberen, toch maar niet dus...

Weet je ook het antwoord op mijn laatste vraag? :)

 
@wizzaerd,

Nadat je de PIN-code ingevoerd hebt komt er een window met een overzicht van de beschikbare S/W- & H/W versie. Bij H/W Version verscheen er OAK I&II 2.0 terwijl de STB status nu versie 2.1 aangeeft...wellicht dat dit de problemen veroorzaakt ?!? Daarna heb je alleen de keuze tussen en .

 
Hier kwam een tijdje terug bij het opstarten van de ontvanger de melding dat er nieuwe soft beschikbaar was de eerste keer weigerde ik om deze te dowloaden maar bij een volgende keer opstarten kwam dezelfde melding en dan toch maar geprobeerd en dat is in één keer goed gegaan.

Nu is de status:H/W OAK I&II 2.1

S/W HIC 1.01.10

DDV DIC 1.01.10

LOADER L1.36(0016.0000)

P.S.:ook geen problemen met settings.

Groeten, zipper

 
Thx Zipper

Ok, misschien dat het dus met de loader te maken heeft.

@theGIZMO, welke loader had/heb jij?

 
==Humor==

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan