URL verstoppen = Freek het leven moeilijk maken ;-)

R

redneck eyeball

Onze Freek zal het wat moeilijker krijgen als de URL's van de sites wat moeilijker te lezen worden.

Wat vindt je van deze URL ?

http://www.freek-online.nl@44024942674/%62b%73/

Ga maar eens kijken ... inderdaad, terug waar je begonnen bent, en zonder gebruik van redirectors of andere rommel. Gewoon dezelfde url van het funboard, maar iets of wat anders geschreven ;-)

Als alle goeie sites nu ook eens op die wijze hun site gaan verbergen dan wordt het voor Freek al heel wat moeilijker om de site te laten sluiten, hij moet hem eerst kunnen vinden ...

CU

Red

 
Hahaha... leuk gevonden, maar er zijn altijd wel weer methodes om het op andere manier weer terug te halen. Overigens is inmiddels onze url al bekend.:)

 
Terug halen is geen probleem, als je weet hoe het werkt. Maar of onze Freek zo slim is ? Da's wat anders. Als je ziet welke onzin die man uitkraamt ... We moeten het hem niet te makkelijk maken.

Ik heb in ieder geval al reacties gehad van een paar boards op het net die hun URL op die manier wat moeilijker te achterhalen willen maken ...

CU

Red

 
Ja tuurlijk, ik zeg ook niet dat het een slecht idee is, maar onze url is al lang bekend.

Sommigen denken trouwens dat Freek zelf dat allemaal moet op zoeken, dat is echter niet zo.

Freek controleert wel sites, maar er zitten ook technische mensen die helpen bij de opsporing.

Kijk bijv. maar eens verleden keer met ons eigen board, toen wisten ze de uplink van onze provider rechtstreeks te vinden terwijl ze normaal de provider rechtstreeks aanspreken.

En dat was nu niet echt het makkelijkst.

Dus zeker, het is een goed idee, maar ik wil alleen aangeven dat het alleen een weekje of hooguit twee, uitstel geeft.:)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan