usb stick

vister1

Jr. Member
Lid sinds
22 sep 2002
Berichten
84
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
59
ik heb er 3 usb sticks liggen maar ze schijnen niet geschikt te zijn voor
het flash van de vu+ duo
in fat32 geformeerd
de mappen op de juiste manier op de stick gezet maar hij pakt hem niet
welke merk stick kan ik daar het beste voor aanschaften
 
Das vreemd, ik heb er hier 2 liggen , elk ander merk, en met alletwee al eens de image erop gezet!
Weet je zeker dat je de mapjes goed hebt staan?
 
ik heb hier wel een stuk of 10 verschillende usb sticks varierend van 256k tot 4gb en die werken allemaal!!

USB Image (zip file uitpakken) dan de mappen op de usb stick zetten zoals Technodad heeft uitgelegd , vervolgens VU uitzetten op achterkant hardware switch

USB stick in front USB steken en VU weer aanzetten , vervolgens kun je de voortgang op het display volgen . Als het klaar is VU uitzetten USb stick verwijderen en de VU weer aanzetten en verder installeren (opstarten duurt een tijdje , dus geduld hebben)
 
Misschien dat sommige mensen "zip-file uitpakken" niet helemaal snappen?.
Ik doe het als volgt; download gewenst image en ga naar map downloades/of Temp op de PC.
Hier staat dan een winrar-map die ik open. Inmiddels zit mijn FAT32 USB-stick al op de PC aangesloten en heb deze ook geopend. Daar mag dus niets staan!!.
Nu schuif ik het mapje VUplus vanuit winrar naar de USB-stick enhet is klaar. Duurt totaal nog geen minuut. Dan de USB stick van voor in de Vu+ en doen wat the matrix schrijft.
Kan niet fout gaan.
 
ik heb vti er inzitten de mapjes zitten goed bij bepaalde imagi zitten ze al in de winrar dan hoef je ze alleen uit te pakken en op de stik te zetten doe de stick aan de voorkant er in zet hem uit en waar aan de stick begint te knipperen hij starting en vti start op
 
Dus als ik het goed begrijp dan start de ontvanger op zonder de image te installeren,

probeer eens een USB poort op de achterkant van de VU.
 
Je moet wel alle andere USB componenten even verwijderen voordat je gaat upgraden.
Dus externe USB stick en/of drive even loskoppelen (die op de achterzijde VU ge?nstalleerd zijn).
 
Even vergeten, je hebt toch wel de juiste mappen op de USB stick aangemaakt?
Directory vuplus en daarin directory duo en daarin de bestanden,
 
bedank iedereen voor je antwoord
ik heb een goedkope usb gekocht 2gb van een onbekend merk
de zelfde mappen van de andere usb over gezet en hij loop er zo in
kort om hij herkent niet iedere usb
 
Oef dus toch de USB stick , thanks voor de terugkoppeling
 
@crazymotha,

Je schrijft: "Even vergeten, je hebt toch wel de juiste mappen op de USB stick aangemaakt?
Directory vuplus en daarin directory duo en daarin de bestanden."

Heb je niet gelezen hoe ik het doe, gewoon het mapje VUplus in winrarr naar de USB stick slepen?, dan kan het nooit fout gaan.
 
@Togan,

Daar heb ik inderdaad even overheen gelezen.
Niet alle image makers plaatsen de bestanden reeds in een mapje, vandaar mijn opmerking. Maar ben blij het uiteindelijk toch is opgelost.
Nooit gedacht dat het aan de USB stick zou liggen, omdat ik ook verschillende gebruik en nooit last hiervan hebt ondervonden.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan