users.belgacom.net/duck stopt ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Flappiel

Goedendag;

De mirror destijds opgezet, als de Ducksite in problemen zat, users.belgacom.net/duck, wordt een dezer dagen stopgezet. De +/- 150mensen die dagelijks nog via deze url inloggen (+/-60% uit NL) doen er goed aan hun URL aan te passen naar WWW.DUCKFILES.ORG

Ondergetekende heeft gedurende 1 jaar de reserve URL opgehouden.
Vermits ik op dit ogenblik met andere projecten bezig ben, heb ik de webruimte nodig voor andere doeleinden. In de beginne leidden we inderdaad +/- 3000 mensen per dag naar het duckboard waar het ook gehost was. Nu blijkt toch dat in de omgeving van de SAT-boards een tamelijk stabiele webomgeving heerst dus is het niet meer direct noodzakelijk om nog parallelwegen te cre?ren.

De pagina's die ik op deze ruimte kwijt kan worden niet van de bandbreedte van mijn eigen svr afgesnoept, mede daar we binnenkort gaan testen met een dual processor MAC server (unieke test, aangepast toestel ingevoerd uit Zwitserland) EN en VDSL lijn (min 30 Mb speed hebben ze me verkocht/belloofd ??) heb ik ieder bitje webspace nodig daar ik dat machientje zelf al niet te goed vertrouw als webserver, maarja, de mede investeerder(s) ook hun gedacht laten uitwerken h? :).

Alvast bedankt voor jullie begrip;

N.b.: de mailbox : duckfiles@belgacom.net is reeds geschrapt, 919 SPAM/reclame mails per dag .... werd toch een ietsje TE veel.

Mooi dat die melding juist van jou mag komen! En niet van het eendenteam zelluf.

Grtz Mike

Waarom zou die melding van het eendenteam zelf moeten komen? Eendenteam heeft die parallelsite toch niet gemaakt? Dat was op Flappiel's eigen initiatief voor zover ik weet, dus als hij er nu mee wenst te stoppen dan lijkt het mij ook logisch dat hij dat zelf aankondigt, toch?

Flappiel, van deze kant uit hartelijk dank voor al die tijd dat je ruimte en tijd beschikbaar hebt gesteld om die site hoog te houden. Vroeger toen ik nog niet zo vaak op Duck kwam, heb ik zo nu en dan ook van jouw site dankbaar gebruik gemaakt om Duck terug te kunnen vinden.

Suc6 met je MAC project, alhoewel ik dat een grafische machine blijf vinden, en geen pc. :)
Veel plezier met je nieuwe project!!!

Flappie bedankt jongen.....

Toen had jena enige tijd zoeken de dukfiles weer en kon zodoende nog eens gratis kijken. Het is nu toch wel een erg braaf bordje geworden die beheerst wordt door de providersmaffia.

Wij wachten op betere tijden.

De eendjes sluiten zich helemaal aan bij de uitspraken van o.a. de Zwarte Tijger.

Flappie bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan