usseraddon.xml

K

kersen

Beste medesatters.

Ik heb laatst de pli versie op mijn db gezet, maar ik ben toch weer terug gestapt naar gemini. Nu is mijn vraag omdat gemini 2 servers ondersteunt of het mogelijk is om mijn 2de server als pli in te stellen. Deze beviel me uitstekend trouwens. Nu heb ik als 2de server de server van luxsat. Deze beperkt zich helaas tot een kleine 3 tal downloads op de server. Moch het mogelijk zijn zou ik dan van iemand ook de useraddon.xml van de pli versie mogen hebben.

Greetz Kersen

Is er dan werkelijk niemand die me hier een antwoord op kan geven ?

Volgens mij is dat wel mogelijk door de useraddon.xml te editten, doch ik heb zelf nooit dat bestand aangepast en weet dus ook niet hoe je dit het beste zou kunnen doen.

Zelf draai ik Gemini in combinatie met Nabilo anders zou je wel een useraddon.xml van PLI van mij kunnen hebben.

bedankt voor je aanbod. Zou het graag eens willen proberen. Zou je me deze dan kunnen emailen ?

greetz kersen

Tuurlijk, alleen heb ik hem er nog niet op staan. Maar ik zal eens zien dat ik hem deze week of in het weekend eens even er op zet.

Beste Kersen. Ik heb mijn best gedaan en de Pli Ionite eens geinstalleerd. Potverdikke wat een grafische draak is dat, met name de zaplijst, verschrikkelijk zeg wat een prul.

Maar oke daar gaat het niet over. Ik heb geprobeerd in dat image een useraddon.xml voor je te vinden zoals beloofd, maar ik kan die nergens vinden, deze staat niet in de /var/etc en ook niet in /var/tuxbox/config want de config directory bestaat bij mij in die Pli niet eens.

Misschien doe ik iets verkeerd of moet ik dat apart installeren ofzo? In dat geval kun je me misschien uitleggen hoe ik dat doen moet, want bij de plugins kon ik zo vlug geen useraddon.xml vinden.

bedankt voor de moeite black tiger. Ik kan je er echter ook niet mee verder helpen. Ik weet dat die er ergens in stond, maar waar weer ik ook al lang niet meer.

greets kersen

Ik moest mijn multiboot flash opnieuw doen, die Iolite had de boel vernaggelt, maarja is ook niet zo erg, nu is Gemini er af en staat Nabilo in de flash en heb ik Pli Helenite op de USB stick staan.

Maar er zijn toch zoveel mense die PLI draaien, dan zal er toch eentje wel iets over weten, niet? Anders vraag ik straks ergens anders eens.

Hi Kersten,

Draai hier zelf gemini, en daar kan je hem vinden in de var/tuxbox/config.

Boets.

Ja die heeft ie gevonden, maar hij wil daar graag de server van PLI in zetten, daarom is hij op zoek naar de useraddon.xml van de Pli.

@Kersen: we zijn er uit, ik heb de vraag op een ander forum gesteld en daar kreeg ik de antwoorden die je zocht.

Dit is een voorbeeld van een useraddon.xml:

http://****.com/images/dream7000/keys/keys.xm l" />

http://www.****.org/camd/cam.xml" />

http://****.com/images/dream7000/settings/set tings.xml" />

http://www.****.com/dbox/skins.xml" />

Nu wilde jij graag die van Pli hebben, maar dit was het antwoord wat ik daarop kreeg:

In Pli is dat het Ppanel.
Op huts staat er wel een key-updater voor.

In Pli is deze encrypted dus je leest er niets uit
Dus tja... als je al de Pli hebt, kun je hem niet uitlezen omdat ie encrypted is.

Met dank aan Guardian en Parabolica op Duck.

wederom bedankt, ook al ben ik er een beetje laat mee. Ik krijg namelijk niet de email dat ik post heb.

greetz kersen

Als je de mail niet krijgt, controleer dan even of je nog op de thread geabonneerd bent. Zoja, dan kan het zijn dat de mail wellicht in je spambox terecht is gekomen.

wederom bedankt, ook al ben ik er een beetje laat mee. Ik krijg namelijk niet de email dat ik post heb.
greetz kersen
Deze updater voor PLI staat op de side van Luxsat ik heb hem zelf geinstaleerd in iolite en werkt prima en er staat zelfs

een gebruiks aanwijzing op .

Nee dat is de Luxsat updater voor in Pli images, niet de Pli addon van Pli zelf.:)

Maar maakt niet uit, die dingen van Luxsat werken ook goed inderdaad.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan