utp kabel (internet kabel)

H

HuGoBoSs

Hoi mensen ik heb een vraagje ik ga binnekort verhuizen dus ook mijn internet enzo ik heb chello maar als je verhuist kan je zo je modem instaleren op het zelfde postcode gebied nu heb ik 40 meter utp kabel nodig ik heb 2 stukken van 20 meter kan ik die met tape aan elkaar tapen of is daar een speciaal koppelstukje ofzo voor? of moet ik gewoon 40 meter aan 1 stuk kopen mensen die er iets van afweten help me aub :)

En hoe heet zo'n koppelstukje en waar kan ik die kopen alvast bedankt :)

dat heet gewon een UTP koppelstuk
ikzelfheb het bij de macro grekocht

maar ik denk dat ze in iedere computer zaak wel te krijgen zijn.

mvg

Dag hugoboss,

Dit heet een Utp jack-jack plug en zal zo'n ?2,50 kosten.
Hij is bij iedere computerzaak te krijgen.
Is ook online te bestellen bij http://www.eynstein.nl/a/179.html
en ze leveren perfect dus geen problemen.
Hoop dat je hier iets aan hebt

Scubadiver

ok mensen bedankt voor jullie hulp zo'n koppelstuk is wel handig maar ik moest tog 1 conector van mijn utp kabel afknippen anders moet ik zulke grote gaten boren nu zie je die gaten bijna niet aan die connector je kan hem ook gewoon weer op doen vraag maar niet hoe :( en ik heb ook ergens gelezen dat als je de 2 stukken van je kabel goed aan elkaar tape dan is het ook geen probleem

nogmaals mensen harstikke bedankt allemaal :)

Als je nog slimmer wilt werken, doe je het met Gamma.

Haal een ISDN stekkerdoos en steek de 8 uiteinden van de ene kabel aan de ene zijde en de 8 andere aan de andere zijde.

Bij Gamma weten ze niet dat ISDN 4 draden heeft, dus hun wandcontactdozen hebben ruimte voor 8 kabels!

Deze dozen zijn perfect om oneindig te verlengen.

Ciao,

Al.

Gamma heeft zoveel soorten als ik daar ben weet ik nooit welke ik moet kopen en personeel die er werkt is net zo dom als een koe ze weten niks heb je mischien een foto ofzo van die stekkerdoos? alvast bedankt

Geen foto en heb er toevallig net geen een meer op voorraad (voor typenummer).

Dacht dat het de opbouwdozen waren.

Ciao,

Al.

Als je naar de pc winkel was gegaan had je er al een gehad.
Voor ?2,50 kun je geen bult vangen.
Een tang en connectors zijn daar ook te krijgen.

Weet niet waar je woont ,maar mocht het in limburg zijn kan ik je er ook een nieuwe utp connector opzetten.
Zo gebeurd.

Bedankt mensen het is al voor elkaar nu nog ff chello bellen en ik kan interneten in mijn nieuwe huis :) en om nou een tang van 40? te kopen voor 1 conector vond ik een beetje teveel :)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan