- Waarderingsscore
- 671
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 56
Ik heb even een adviesje nodig omtrent een V6 kaart die na een lange tijd "perfect gedraaid" te hebben nu in eens geen update meer geeft.
Het verhaal gaat als volgt:
Van de een op de andere dag geen beeld meer.
Kaart even in de Phoenix progger gestopt (ja ja, echt ouderwets), met MK4.4 even unlocken en kaart weer in de ontvanger steken.
De gedachte hierachter is dat de kaart misschien wel nieuwe mk's toegestuurt heeft gekregen.
Ontvanger op de huisvrouwenzender RTL4 en viola, we hadden weer beeld.
Daarna terug in de progger om wat "modificaties" te verrichten.
Maar wat bleek, de kaart is niet meer te extracten!!
De mk01 prim. is geen probleem maar de secondaire key tesamen met de mk00 en mk01 van ID 0019 blijven na diverse pogingen onzichtbaar!!
Direct even gekeken op de slaapkamer ontvanger (die zelden aanstaat) en het zelfde verhaal, geen beeld dus.
Dit is een oude 4.x kaart overigens.
Dus deze kaart ook weer unlocked en in de ontvanger gestoken en gelukkig na een tijdje ook weer beeld.
Deze kaart heb ik daarna ook in de progger gestoken en tot mijn verbazing ( het uitlezen ging prima) waren de MK01's van ID 0019 weg! (??)
Mijn vraag is of ik nu gek word of heeft C+ eindelijk de kaarten weten dicht te timmeren?
Het programma waar ik mee extract is MK4.4 in combinatie met win. XP.
Wie heeft hier meer ervaring mee?
Het verhaal gaat als volgt:
Van de een op de andere dag geen beeld meer.
Kaart even in de Phoenix progger gestopt (ja ja, echt ouderwets), met MK4.4 even unlocken en kaart weer in de ontvanger steken.
De gedachte hierachter is dat de kaart misschien wel nieuwe mk's toegestuurt heeft gekregen.
Ontvanger op de huisvrouwenzender RTL4 en viola, we hadden weer beeld.
Daarna terug in de progger om wat "modificaties" te verrichten.
Maar wat bleek, de kaart is niet meer te extracten!!
De mk01 prim. is geen probleem maar de secondaire key tesamen met de mk00 en mk01 van ID 0019 blijven na diverse pogingen onzichtbaar!!
Direct even gekeken op de slaapkamer ontvanger (die zelden aanstaat) en het zelfde verhaal, geen beeld dus.
Dit is een oude 4.x kaart overigens.
Dus deze kaart ook weer unlocked en in de ontvanger gestoken en gelukkig na een tijdje ook weer beeld.
Deze kaart heb ik daarna ook in de progger gestoken en tot mijn verbazing ( het uitlezen ging prima) waren de MK01's van ID 0019 weg! (??)
Mijn vraag is of ik nu gek word of heeft C+ eindelijk de kaarten weten dicht te timmeren?
Het programma waar ik mee extract is MK4.4 in combinatie met win. XP.
Wie heeft hier meer ervaring mee?