V8 op Astra (FOX8)

Het vreemde is dat dit kanaal gisteren (zondag) alleen in irdeto te ontvangen was en niet in seca.

 
Nou zeker niet de goede files ik heb tot nu toe F8 steeds gehad ook niet uitgevallen op mijn GW

 
Originally posted by charel Sorry voor mijn "woedeuitbarsting"voorheen,

 


misschien alleen 'n kwestie van 'n channel-ID bijzetten op mijn MC-kaart ?


 


vr.gr. charel.
En welke mag dat dan wel wezen, want Irdeto doet bij mij ook niets.Maar zowel Irdeto als Seca lijken mij toch perfect te auto-updaten op dit moment.

 
En ondertussen nog steeds géén V8/Fox op mijn Nokia 9500 met MC-kaart.

Kwestie van 'n channel-idtje, yes, poeh, welke dan ?????

vr.gr. charel.

 
moet kunnen hoor,

heb hier een galaxis staan met orgineel mc kaart, en v8/foxkids draait perfect.

dus lijkt me eerder een kwestie van kijken waar die 'm neer heeft gezet.

kijk eens achter net5 bijv.

op de humax kon ik m eerst ook niet vinden, na een scan op nieuwe zenders gedaan te hebben.

later bleek dat die wel degelijk aanwezig was, alleen hij zat achter net5

dus gewoon effe de zenders nalopen, waarschijnlijk staat die er wel in.

succes

 
@ harrewar,

Heb 'm correct in mijn settingslijst staan, nokia ontvangt 'm ook, met goed signaal.

Kaart schakeld 'm alleen niet vrij !

gr. charel.

 
charel,

als je de kaart hebt bewerkt zit het misschien in de: 0 of c-kaart methode??????

anders toch maar effe bellen met c+, want je moet het zo kunnen ontvangen met een orginele (niet geprogde) kaart!!

succes

 
C+ was kwaad toen ulli een blocker inbouwde in de dvb soft. Nu weten we dat het zelfs beter is om geen blocker aan te hebben staan, want dat is de reden dat je nu geen V8 ontvangt. Had je maar moeten luisteren naar C+ en je blocker uitgezet! dan had je nu de chid gekregen waar je recht op hebt.

 
Heb je helemaal gelijk in "marciemarc",

ondanks dat heb ik 'm inmiddels na lang zoeken en zeuren ontvangen en 't is ook nog de "one & only", ontvangen via private message op s**4**l, op alle andere boards géén stuk verder gekomen !!!

Maar goed dat ze weer online zijn !!!

vr.gr. charel.

 
Wat ik niet begrijp is dat het opzoeken en programmeren van een channel id zoveel moeite kost , dat je dan geen antwoord krijgt op dit board is dan ook geen reden om dit board af te kraken.

Als je de regels goed leest staat er duidelijk dat dit board géén vrijschakel service is , een regel om in ere te gouden ,zodat er geen redenen zijn om de zaak weer offline te gooien.

 
Beste Charel,

Kun jij mij ook helpen/contacten ??? over Fox???

Ik kom er maar niet uit.

MvrGroet,

Aviddv

 
@ Tech

You're absolutely right!

En probeer eens of ze nog steeds online zijn... Nu snap je waarom! Het kan aan mijn computer liggen, maar ik krijg steeds 'kan server niet vinden'.

Ik ben een blije : vooral met dit funboard!

 
@Tech;

Sorry, zal de regels in ere houden.

Reden dat ik dit niet zo direct als "vrijschakelservice" zag komt misschien door het feit dat ik zelf 'n Irdeto-abo. heb lopen bij Canal+ en netjes elke 54 gulden nogwat betaal.

En trouwens heb ik dit fantastische board helemaal niet afgekraakt, ik zei alléén maar....., ja lees hierboven maar ergens.

vr.gr. charel.

 
.... elke maand 54 .....

Sorry de edit-functie werkte niet.

vr.gr. charel.

 
Sorry als ik een beetje direct overkom , het was niet de bedoeling om iemand persoonlijk aan te vallen en inderdaad als jij gewoon je 54 piek betaald mag je aannemen dat je dan ook waar voor je geld krijgt.

Maar naar mijn idee draait V8/Fox gewoon op channel id FF F5.

Kijk even na of je inderdaad die ch.id. op je kaart hebt staan.

 
@ Tech,

ja dat klopt, dat is dus nou precies de ch-id. die ik eerst niet had, maar sinds gisteren wel en waarmee ik V8/Fox dus nu open heb.

Zal 't je effe helemaal duidelijk maken Tech:

Heb ooit mijn orig. MC-kaartje met wat experimenteren kapot gemaakt. Laten repareren door iemand, werkt weer perfect, alleen niet meer onder hetzelfde kaartnr., vandaar dat ik 'm in de nokia met dvb2000 achter de blocker heb zitten (voor de zekerheid), zodoende ontvang ik dus ook geen nieuwe ch-id's !

Kan dus niet gaan bellen met Canal+ (als ik dat al zou willen), om te vragen of ze mij effe 'n ch-id. kunnen sturen naar mijn kaart want ..... je snapt 'm al, zal toch niet op mijn kaart aankomen.

Vandaar mijn beetje wanhopige zoektocht naar en enthousiaste reactie na het krijgen van de correcte ch-id.

Misschien dat nu wat meer duidelijk is !

vr.gr. Charel

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan