Van die kaartjes

B

BiG_G

Heren,

Ik heb definitief m'n kabel opgezegt.
Echter, Ik heb een zoontje van 2,5 jaar oud, en de tweede is aan het voorbereiden te komen ;)
Wij, mijn zoontje dus, kijkt graag nickelodeon. Je weet wel, dat geweldlose teken- en kinder- films - series net. Daarbij kijk ikzelf graag naar Discovery. Iedereen weet dat ik dat niet kan ontvangen op de wijze zoals ik nu kijk :biggrin:
Ik wil dus een abotje van 6,50 p/m.
Ok, ik ga dan naar de winkel, en dan koop ik een smartcard.
Nu weet ik dat ik ook zo'n module nodig heb, maar daar heb ik ff geen kaas van gegeten.
kennen jullie mij dat ff uitleggen?

G

Hallo

Allereerst wat voor ontvanger heb je.
Met de meeste modules kan je wel kijken
o.a de aston 1.05 de mr 1.08 en de mm
en er zijn inmiddels al meerdere opties
mogelijk.
Dus hangt er een beetje van af wat je hebt
groetjes
Hummaxboy

Zie mijn sig...

Dreambox...

Ik zie net dat ik dat misschien niet nodig heb, zo'n aston ding...

Wie helpt me alleswetend te worden?

Het kaartje zou zo moeten werken. Maar het duurt vaak een paar dagen, tot een week, voor het kaartje wordt vrijgeschakeld heb je daar op gewacht?

Is dat gebeurt en werkt nog steeds, ga dan ff naar de Dereambox sectie, je zal dan waarschijnlijk de software moeten aanpassen.

Groeten,
Ben

Ik heb nog geen kaartje...
Ik ben nog aan het sparen... Ik ben idd een duckbuddy, maar daarom weet ik nog niet zoveel van canal+ kaartjes... lol (de dream is mijn eerste sat ontvanger ;) )

Och, dat probleem is zo over hoor. Over 35 postings ben je een 'duck lover' die niet veel van canal+ kaartjes weet :biggrin:

Ja... ik vind dat ook zo betrekkelijk...
Ik heb beeld, ik weet hoe het ding werkt, ik snap hoe ik niet legaal kan kijken... Ik weet alleen niet hoe ik zo'n kaartje moet proggen e.d....

En sterker, die kaartjes die ik nu wil, hoef ik niet eens te proggen, dus waarom zou ik me dan erin verdiepen...

G

OK BIG_G was ook maar een geintje. In ieder geval meer verstand van een dream dan van een abbo'tje, hehe!!

Een nieuwe kaart halen bij een satshop en dan in de tuner steken en het beste is te zetten op SBS6.
Bij de kaart zit een formulier en een handleiding.
Nu moet je de kaart in de tuner steken (wel even het smartcardnummer opschrijven, kan je gelijk op het inschrijfformulier doen) en dan bellen met Canal+ dat is zo'n 0900-9325 nummer meen ik. Je moet dan via een keuze menu je smartcard activeren (ze noemen dat tijdelijk activeren) en binnen een half uur heb je beeld.
Niet schrikken dat alles openstaat, dat is om je lekker te maken en duurt tot 14 dagen. In ieder geval moet je het formulier verder invullen en binnen 10 dagen opsturen naar Canal Digital en het gaat allemaal vanzelf.
Je betaald 19,95 Euro voor activatie en verzekering kaart en mogen bellen naar een goedkoper nummer. Daarnaast betaal je per kwartaal voor dat 6,50 Euro pakket via auto-incasso.

That's all, alleen het kaartje is vrij duur en verschilt wel links en rechts tot zo'n 5 Euro. Meestal is dit afhankelijk of je dit icm een tuner koopt, maar dat lijkt me logisch.

kan iemand mij uit leggen pianoconcert@xs4all.nl hoe ik de Russiche zender daar kan ontvangen en wat ik daarvoor nodig heb.
groetjes
Katja.
ps schrijf naar mijn email, de beste tip beloon ik met een (nkt)foto van mijzelf.

"de beste tip beloon ik met een (nkt)foto van mijzelf."

Katja heet toch niet toevallig Schuurman van achteren h?..., anders lust ik wel meer dan alleen een foto... :biggrin: :biggrin: :biggrin:

Nou, het zal wel aan mijn delicate smaak liggen, maar dat K. Schuurman verhaal.... mag ik ff braken.

Nee, ik hoop dat deze Katja er in de verste verte niet op lijkt.

Wat maakt het uit? We zien de foto('s) binnenkort toch wel allemaal. Zodra iemand hier de foto's heeft ontvangen, staan ze dezelfde dag wel ergens op een site, met een link in de Off topic rubriek! :biggrin::biggrin::biggrin:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan